GTG 9. juni 2012

Årets "hjemme alene fest"! Those who know, they now.;)

7357619864_a1a18a6b97_k.jpg
 
Her kommer flere bilder som ble tatt.. Beklager litt dårlig kvalitet stilte inn manuel på kameraet :eek: :eek:




DSC00425.jpg


DSC00426.jpg


DSC00427.jpg


DSC00429.jpg


DSC00431.jpg


DSC00432.jpg


DSC00434.jpg


DSC00435.jpg
 
7357619576_8b36815536_k.jpg
7172403357_c958453e7f_k.jpg
7357618808_988fd52101_k.jpg
7172402595_ef20c6cd9f_k.jpg


Høydepunktene for min del var GMT'n til Eski som ikke kom med på bildene her siden den satt på armen min. En stor overraskelse var også YM'n til Celter. Har aldri hatt sansen for dette uret på generelt grunnlag men dæven så godt den tok seg ut på armen min, hadde jeg aldri trodd. PP'n til The Player var jo i en klasse for seg, dog til min store irritasjon føler jeg at den ikke er "riktig" på meg uansett hvor mye jeg prøver. Tror jeg begynner å få litt forståelse for kvinners fustrasjon i klesbutikker.:rolleyes:
 
Ser at timegraphen er koblet til pc. Hvor har man fått tak i kabel og SW? Mange fine klokker :)

Sjekk med Arctic Boy, skal ikke si meg sikker men mener at det ikke er timegraphern som er kopplet til PC'en men en mikrofon han hadde og egen software (ser den ikke i bildet men en tilsvarende stativ+mic stod på höyre siden av Mac'en - tror du ser det bedre på mitt bilde)

en slik:
C3GMm.jpg
 
Takk for i går.

Lite GMT bilde klarer vi Lynvingen. Hyggelig den falt i smak. Ingen umiddelbare salgsplaner, men alltid åpen for bud på pm ;)


a16688bb.jpg
 
Får jeg montert to barneseter med den? Følger det med kokkos sorbet på kjøpet?:p

Barnesete(r) går nok ikke, men jeg har sett hele familier av gangen på en scooter i utlandet så med litt kreativitet bør det gå fint. :rolleyes:
Sorbeter av alle slag går bra.:D
 
Takk til alle som gjorde GTG til en flott og lærerik aften. Spesielt takk til Erik for foredrag om klokker og lyd. Utrolig hvor mye du har lært den forholdsvis korte tiden du har drevet med klokker. Også takk til Lynvingen for fantastisk dessert. Nam, nam.
Slik så det ut før gutta ankom. Bordet var dekket på gutters vis. Ingen tallerkener, ingen stearinlys, ingen blomster, bare vesentlige ting:

GTG-1.jpg


Så begynte gjestene å komme, med sine klokker og duppeditter:

GTG-2.jpg


Og til Minuteman: Det finnes ikke lettøl på bordet. Nå er det på tide at lavkarbo øl kommer til Valdres. ;)

Mye fine klokker:

GTG-5.jpg


GTG-9.jpg


GTG-8.jpg


Kveldens fineste klokke og fineste boks:

GTG-12.jpg


Det var stor trengsel rundt Eriks Macbook med Timegrapher og tilhørende software. Nå vet vi alle hva det vil si at en klokke "halter". (Jacek liker ikke halting;)) Det var visst bare en klokke som var i behov av service. Ikke dårlig! Erik mente forøvrig at man slettes ikke trenger å være helt anal på at enhver mekanisk klokke skal ha service hvert 5 år. Det er forøvrig også min erfaring.

GTG-13.jpg


Alt i alt et vellykket GTG, og hvis vi gjør det igjen er det jo blitt en tradisjon.:)