GTG Fredrikstad/Østfold

Går det bra med påmelding litt senere? Startet for meg selv den 1Mars, så litt hektiske dager med litt uoversiktlig timeplan. Er i utgangspunktet positiv.

Leverer dentalprodukter til tannleger, periodontister og oralkirurger. @andersmp

Det er faktisk sånn knall ille bra.... Eget firma æ, det ær bra det. ille mye jobb, men ille artig kan du si.

Redigert av en moderator:
Hei,

Kan noen bekrefte dato, sted og tid? Det er vel fortsatt førstkommende onsdag i Moss men hvor i Moss, det var også antydet kl.20.00, gjelder det fortsatt? (midt i Barcelona-Man-City kampen???)

Tid er avklart, sted er booket. Sendt deg PM. Men det kommer en felles PM litt senere.

Følgende er påmeldt:
@andersmp @Hansaeng @Julien @Kamil @Auto @schmelck @Edzilla @Entropy

Hvis flere skal være med, fint om dere melder dere på via skjema - slik at vi får booket nok bordplass.
@hman ? Du har sagt du skal være med?

Folkens! Får dessverre ikke anledning til å delta. Har vært i møter i Sveits i 2 dager, akkurat kommet inn døra hjemme. Blir nok litt upopulært å gå ut døra nå. Kos dere!

Har forøvrig vært i Grenchen.... Ta ett kjapt Google søk så finner dere nok noen interessant klokkefabrikker der :mrgreen:

Takk til alle som var med i dag. Hyggelig å treffe nye folk :)

Desverre var belysningen litt begrenset, så mange bilder ble der desverre ikke.

@Auto endte opp med å betale for to ekstra snacktallerkner, de som glemte ta kontakt med han.

Takk for en flott samling legger ved et bilde jeg tok.
Og en av regningen men en snackplate ;) synd med slikt hadde ikke forundret meg om det var/er de der nede som har surret.

DSC_0043_zps957f8e8b.jpg

DSC_0044_zps9e2682cb.jpg

Jeg betalte også for en snackplate, men om alle betalte kan vi ikke bare dele de på antall mennesker også gir @Auto oss sitt kontonr....