GTG Lillehammer 2013

Medlem
23. april 2011
Sted
Lillehammer
Ser at vi blir flere og flere medlemmer fra mjøsregionen. Det er jo flott, så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen interesse for en liten GTG i Lillehammer? Dette er ikke ment som et lokaloppgjør, så alle er hjertelig velkommen til vår vakre by;)

Dette kan jo gjøres på mange forskjellige måter og byen har et stort utvalg av steder dette egner seg for. Om interessen er der kan man jo avtale sted og tidspunkt på PM.

Dette er kun for å lufte ideen og for å sjekke om interessen er der:D

Uforpliktende liste:

- Iron-man
- Minuteman
- Greg
- Pippen
- Hauk
- Minim
- Noname
- Bluebear
- Mysil
- Sprite
- Arcticboy
- Andersen
- cavallino

Redigert:
Om jeg ikke akkurat bor i Mjøsregionen så bor jeg i samme fylke. Lillehammer er vel det nærmeste jeg kommer en annen TS'er.

Om tidspunktet passer så kommer jeg.

PS: Finn gjerne et sted hvor det serveres musserende - og ikke for langt unna et hotell.

Hvis det er snakk om en helg, eller langhelg så er jeg helt sikkert med. Send en pm til arcticboy i tilfelle han ikke ser denne her, han er lokal og en veldig bra fyr som helt sikkert vil komme :)

Om jeg ikke akkurat bor i Mjøsregionen så bor jeg i samme fylke. Lillehammer er vel det nærmeste jeg kommer en annen TS'er.

Om tidspunktet passer så kommer jeg.

PS: Finn gjerne et sted hvor det serveres musserende - og ikke for langt unna et hotell.

Har et perfekt sted i tankene MM. Avskjermet, sentralt og du kan bade i musserende om du ønsker det:D

Som utflyttet lillehamring høres dette ut som et hyggelig tiltak:)

MM: Lillehammer er ikke så stort, og det meste ligger i sentrum, så "alt" er i nærheten av et eller annet hotell:)

Jeg har også lillehammer som hjemmebane.. Så om det passer er jeg med. Bra tiltak:)

Sammlingen min er vel ikke den mest interessante. Men hadde vært morro og sett hva dere andre har i boksen, på nært hold. Samt sette ett ansikt på nicket..

Mvh noname

Redigert:
Godt å se at interessen er der gutta. Vi er nå oppe i 10 stk. som ønsker å få til dette.

Har sjekket ut lokale, og har funnet et veldig smakfult og avskjermet alternativ som jeg mener passer perfekt. Det er i utgangspunket plass til 12 stk. Om vi blir flere skal vi altids finne en løsning på det også. Så det er bare å melde seg på.

Har også flere gode forslag til hvor vi kan flytte oss etter middagen. Skal fint klare å få booket avskjermede lokaler som egner seg for glødende klokkesamtaler... :D

Skal få sendt rundt noen forslag til datoer på PM.

Nå er vi oppe i 12 interesserte inklusiv meg selv. Det er helt fantastisk:D

Nå er det opp til meg å få sendt ut forslag til helger dette kan gjøres. Jeg har måtte vente litt med dette, siden det for tiden foregår turnusendringer på jobben. Vil nødig fastsette en helg også viser det seg at det ikke passer.
Håper å få sendt ut forslag innen fredag denne uken.

Også håper jeg at flere finner dette interessant og ønsker å delta :D Jo flere jo bedre...

Jeg har også lillehammer som hjemmebane.. Så om det passer er jeg med. Bra tiltak:)

Sammlingen min er vel ikke den mest interessante. Men hadde vært morro og sett hva dere andre har i boksen, på nært hold. Samt sette ett ansikt på nicket..

Mvh noname

Klokker, eller mangel på klokker, er uten betydning. Kom som du er og med hva du har.

På mitt første GTG tror jeg det eneste jeg hadde var en Orange Monster og en Perpetual til en femhundrelapp. Moro var det lell.

Når blir dette virkelighet?

Jeg er stedbundet om dagen og kan møte nesten når som helst. Kan også tilby sjekk med min portable timegrapher.

Jeg er stedbundet om dagen og kan møte nesten når som helst. Kan også tilby sjekk med min portable timegrapher.

Det må vi få til. Kan jo bli en dyr affære om man finner ut at alle urene må justeres ;)

Skal få sendt ut forslag til helger nå på torsdag, så er det bare å krysse fingrene for at det passer for mange.

Da er forslag over helger sendt ut på PM.

Håper at vi finner en helg det passer for de fleste:D

Om noen andre vil delta er det hjertelig velkommen, bare å gi en lyd her eller på PM.

Hei,

Jeg så ikke denne før nå, men er selvfølgelig med på dette så sant det passer. Veldig bra tiltak.

Da har nesten alle svart på når det passer. Det er vel og bra, men nå er vi desverre i den situasjonen at det er 50-50 fordeling over begge datoene. Så da håper jeg at de som ikke har svart svarer eller at det kommer noen flere på banen som vil være med :)

Setter frist til over denne helga, også ser vi an da. Er det ingen forandring får jeg kaste krone/mynt og bare bestemme en av datoene.