GTG Stavanger: stemningsbarometer

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Hva sier folket til en GTG Stavanger i November eller Desember?

Etter å ha sett flere bilder fra tilsynelatende svært vellykkede GTG's rundt om i landet og det faktum at det var mange som ikke kunne sist, tror jeg tiden er moden for en ny runde!

Bruker denne tråden for å måle interessen. Hvis det er et kollektivt ønske om å gjennomføre dette kan jeg gjerne stå for arrangeringen (booke sted/tid/div).

Hva synes dere?

God idé. Jeg blir gjerne med hvis jeg kan. Bortreist siste halvdel av desember, ellers skal jeg nok få det til.

Høres ut som en fantastisk idé :)

Var offshore sist GTG, så hadde vært kjekt å fått vært med denne gangen. Er dog på vakt frem til 14 desember. Tidlig novemer eller late desember passer bra for min del, men la demokratiet seire :D

Dato poll?

Til info:

Jeg tar med timegrapheren. Håper det er stikk kontakt tilgjengelig.

Her har dere mulighet til å forevige "bragging-rights" på hvor godt klokkene deres går. Eller en finfin mulighet til å få en smertelig oppdagelse!

Dette blir gøy!

Til info:

Jeg tar med timegrapheren. Håper det er stikk kontakt tilgjengelig.

Her har dere mulighet til å forevige "bragging-rights" på hvor godt klokkene deres går. Eller en finfin mulighet til å få en smertelig oppdagelse!

Dette blir gøy!

Dere kommer til å stå der i fortvilelse, stumme klagerop og tårevåte øyne, når min 1 jewel Mikke Musklokke går mer nøyaktig enn deres Speedmastere og Submarinere.