GTG STV ---AVLYST---

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
Folkens! We got a problem..

Egon stavanger har greid å kødde det til med bestillingen. De hadde "dobbeltbooket" lokalet. Selv om det var ~1måned siden bestillingen fant sted så hadde visstnok de andre bestilt før oss. Jævlig greit å få vite dette 2 timer før det skjer.

Jeg skal prøve å ordne et møterom på arbeidsplassen min. Jeg kan ordne dette, men det blir liksom ikke det samme.

Synes dere at vi skal avlyse? Eller skal vi kjøre på?

Utrolig teit at man prøver å forhindre akkurat slikt ved å bestille bord tidlig.

Trenger svar innen 30min.

AVLYST

Flere har meldt seg syke og andre kunne ikke møte.

Totalt ble vi 5stk.

Siden Egon rævkjøre oss i tillegg kansellerer jeg denne GTG'en.

Beklager at det ble slik, håper vi får gjennomført dette om ikke lenge!

Erik

Dette var triste nyheter :(

Håper ny dato passer for flertallet. Bør kanskje vurdere en annen plass enn Egon?

akkurat nå er jeg rimelig frustrert.

Hadde gledet meg til dette i lange tider.

Som "bakmann" for de to foregående GTG´er, skjønner jeg veldig godt din frustrasjon! Sånt er alltid kjipt.

Får håpe at vi får til noe i løpet av kort tid :)

bleh.. jeg var klar. hadde ordna meg fri fra jobb og greier. -_-

Beklager at det ble slik. Det er veldig synd. Jeg foreslår at vi istedet for å la sorgen ta overhånd, legger en ny plan for ny GTG som skal bli dobbelt så bra.

Men først skal jeg skrive en sint mail.

Kjipt når det blir slik.:mad:
Men, siden jeg er syk og ute av stand til å delta idag blir jeg litt fornøyd alikevel.:)
Dette ville i så fall blitt andre GTG på rad jeg hadde gått glipp av. DET hadde vært kjipt det.
Nå har jeg fått en ny mulighet.

Kjipt når det blir slik.:mad:
Men, siden jeg er syk og ute av stand til å delta idag blir jeg litt fornøyd alikevel.:)
Dette ville i så fall blitt andre GTG på rad jeg hadde gått glipp av. DET hade vært kjipt det.

Heh Karma?

Dette ville i så fall blitt andre GTG på rad jeg hadde gått glipp av. DET hadde vært kjipt det.

Haha.. Vi to er igjen i samme båt, UJU ;)

Jeg har en times kjøretid, så jeg dro tidlig fra jobb og fikk ikke sett meldingen før etter at jeg ankom heseblesende på møtestedet de sedvanlige fem minutter forsent. Jaja, jeg hadde et par ærend i Stavanger likevel. Det virker som Egon har rotet det ordentlig til, for da jeg lett forvirret spurte den like forvirrede betjeningen om hvor det lukkede selskapet var innelukket sa de at bestillingen under navnet "Erik" var avlyst. Jeg så selv at bestillingen sto i boken og var strøket over. Jeg så ingen andre lukkede selskaper der, og rommet var tomt. :???:

Synd når slikt skjer når noen tar seg bryet med å arrangere noe. Vi får prøve igjen når alle er friske :)

Æsj, dette var teit. Vi får håpe det ordner seg for dere ved en senere anledning.