Det ble i Panerai-underforumet foreslått en Panerai GTG i Trondheim. Hvorfor ikke utvide dette til en GTG der alle er velkommen? Jeg kan godt ta meg av selve organiseringen, men vil gjerne ha litt innspill på hvordan folk har lyst å gjennomføre dette.
1. Vil vi ha noe å spise eller holder det med god drikke? Altså; Restaurant eller pub? Evt andre forslag?
2. Ser for meg at dette blir gjennomført en gang i begynnelsen av November. Vil folk ta det en helg eller passer det bedre på på hverdagene?
3. Hvor mange er interesserte? Meld gjerne interesse.
4. Kom gjerne med andre forslag til gjennomføring.
Obs! Nøyaktig møtetidspunkt og sted finner vi ut av på PM siden det fort kan bli store summer rundt bordet og dette er et offentlig forum alle har tilgang til
1. Vil vi ha noe å spise eller holder det med god drikke? Altså; Restaurant eller pub? Evt andre forslag?
2. Ser for meg at dette blir gjennomført en gang i begynnelsen av November. Vil folk ta det en helg eller passer det bedre på på hverdagene?
3. Hvor mange er interesserte? Meld gjerne interesse.
4. Kom gjerne med andre forslag til gjennomføring.
Obs! Nøyaktig møtetidspunkt og sted finner vi ut av på PM siden det fort kan bli store summer rundt bordet og dette er et offentlig forum alle har tilgang til