Gull!

Jeg har snakket med selger. Han bekrefter at det er samme klokke.

Det er en K fra 2001.
Orginalpapirer fra Rolex mangler.
Selger oppgir at klokken har vært hos Lervik, som har skrevet verditakst på klokken og stadfestet serienummeret.

For samme beløp kan du like gjerne kjøpe en klokke fra USA og betale frakt, MVA osv. Personlig synes jeg 87k er for mye for en USA klokke uten papirer.

Jeg mener selvsagt forsikringstakst.....ikke verditakst.

Selger opplyser om at kassen har blitt byttet på service hos Bjerke, det er derfor ingen serienummer på kassen. Han skriver også at kassen ikke er orginal Rolex. Hmmm, kassen er vel produsert av Rolex selvom den er byttet ut?

Pussig.

Klokke uten serienummer er vel en outsider?

Jeg fyller på med diverse gullbilder :D

pagode051.jpg

15fg5dx.jpg

33420p2.jpg

pagode048.jpg

2h3n6nt.jpg

1803apple1.jpg

21c3t5.jpg

1.jpg

Argh, nå har jeg holdt hodet fritt for seriøse gulltanker i mange mnd, også kommer du med dette tullet her. Pokker ta deg :p

I så fall lyver Finn-annonsen, som skriver at det er en 16718. Mens den på Blocket er en 16758 med nyere skive.

Om du ser på endeleddet kl 6 ser det og ut til at den svenske glipper litt mot kassen. I motsetning til den norske.

Er det andre grunner enn teksten til å anta at disse er den samme?

Om det skulle være den samme klokker er det Joel som selger "begge", klokken han selger på finn.no har han hvertfall fortalt meg er hans personlige klokke gjennom mange år.

Det er kanskje bare et "pussig" sammentreff. Svensken som annonserer sin klokke svarer meg ikke på mail, så jeg tenkte kanskje klokken hans var solgt.

Koser meg med passion-tråden enda en gang, og må bare reposte noe av gullet :cool: De fleste har jo sett disse, men de er verdt sin plass i her ...

Passion2011225.jpg

Passion2011224.jpg

Passion2011221.jpg

Passion2011124.jpg

Passion201181.jpg