Qwestern
Støttemedlem
Corumen er en runde bak. Spiller ikke i samme divisjon en gangDu påstår at han prøvde hardere enn CorumRolf? Tror jeg neppe
Corumen er en runde bak. Spiller ikke i samme divisjon en gangDu påstår at han prøvde hardere enn CorumRolf? Tror jeg neppe
Er det slik at disse folkene tror de er festlige, eller satser de på at det eksisterer folk som er like teite som de selv der ute og betaler disse syke prisene?
Vis vedlegg 221661
minner litt om han som solgte limited Tissot klokker for noen år siden. Skikkelig invistering ass
Enig. For lett å kjøpe en klokke, lage en god historie og forvente overpris.
Politikermøter osv høres ikke ut som skarpe situasjonerInnsalget med Robert Mood og urets historie er da vitterlig mer interessant enn Omegas husBond? Her er det jo et ur som har sett skarpe situasjoner, og ikke bare loffet rundt i Oslogryta og deskdivet. Om det var verdt 40’? Tydeligvis. Er det litt tynn suppe? Ja, men forstår at det appellerer.
Mitt inntrykk er at den lå til salgs uten prisantydning og at den deretter ble merket med «solgt» og «40.000kr» samtidig. Da er det merkelig hvis han fører opp en annen pris enn det den ble solgt for.Nå vet man jo ikke om den ble solgt for 40’ heller da...
Annonsen er vel standard formular for "invistorer". Kjenner en snikende kvalme allerede på uttrykket "tatt ut"....Ny Tudor - Black Bay 58 - Blue - 2020 modell - Norsk AD - 79030B | FINN torget
Ny Tudor BB 58 Blue tatt ut nylig fra Bjerke selges. Tag, sertifikat, kjøpskvittering og bokser følger med. Modell 79030B. Klokken er ny med original lenke. Ønsker primært salg, men kan lytte til bytteforslag i Rolex sport + penger din vei. Alle bilder er fra klokken. Har kun gode...www.finn.no
Her kan man gjøre et kupp på Tudor BB58!