Qwestern
Støttemedlem
Ansolutt en fin pris det der. Jeg tar to!
Ansolutt en fin pris det der. Jeg tar to!
Da kan du like godt invistere i alle 3Ansolutt en fin pris det der. Jeg tar to!
Er det ti papp per stykk?Da kan du like godt invistere i alle 3
Nei, må være ti for boksen med alle tre.Er det ti papp per stykk?
Høyaktuell for pølse-i-vaffel elskende mossinger:
PlayStation 5 VIKTIG OPPDATERING
VIKTIG OPPDATERING: Denne annonsen var ment som satire på det crazy hysteriet som mangelen på PS5 førte med seg. Jeg har gjort intervjuer for både TV2 og Moss Avis, hvor jeg har forklart konseptet med blokkfløytekonsert, pølse i vaffel og andre morsomme tillegg som maskinen ble solgt med. Enkelt...www.finn.no
Høyner;Rolex Oyster Perpetual 39 - NORSK 2020 | FINN torget
Vurderer salg av Rolex Oyster Perpetual 39 (OP39) ref. 114300 med sort skive. Klokken er kjøpt hos norsk AD 20.03.2020, og alt følger med inkl. original kvittering. Klokken er svært lite brukt, og er derfor helt uten hakk eller hairlines. Fremstår som ny. OP39 med denne fantastiske flotte...www.finn.no
Nå snakker vi..
...og så har du den evige klassikeren: brukt i rotasjon med andre ur. Javel..??
Er det så dumt da? Pleier å være rimelig stor forskjell i stand på en klokke brukt som «daily» kontra en brukt av og til i en samling.
Selvsagt er det det, poenget mitt var at disse annonsene bruker samme ord og uttrykk hele veien - uten at selger/invistor nødvendigvis bryr seg så mye om hva han skriver. Copy/paste...
Helt enig med dere. Men en må jo til slutt sitte igjen med svarteper? Mulig at dette skjæringspunktet nå er nådd, ettersom det er så mange Rolexer ute på finn til fantasipriser som ligger usolgteKunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.
Kunne ikke vært mer enig. "Hentet ut", "brukt i rotasjon", "oppbevares ikke hjemme" for å ta noen av gjengangerne. Jeg tenker at man må kunne forvente en egenprodusert annonse når det skal selges en overpriset Rolex. Klarer ikke å ta slike annonser og ikke minst annonsører seriøst. Har liten tro på at disse blir solgt til de prisene de opererer med. Mange ender nok opp med å tjene noen tusenlapper på Rolex-investeringene sine, men det er fortsatt langt mindre enn de nok hadde sett for seg.
Det må man nesten skrive i dag for å unngå feilinformasjon. Strøken er et ord som vi vest om vannskillet sjelden bruker då det betyr at det er ingen ting å utsette på den.Ikke glem de "Obligatoriske hairlines" som man MÅ ha
Jeg synes det fine med den er at den er helt unødvendig, det finnes ingen salgsplikt om man skulle få bud til oppgitt pris, så forbeholdet er helt unødvendig."Forbeholder meg retten til å trekke annonsen/ikke selge selv om jeg skulle få bud til prisantydning."
Synes denne formuleringen er fin!
Så selv om du får den oppgitte blodprisen din for en masseprodusert klokke så er det ikke sikkert at du vil selge? Give me a break.