chrbir
Støttemedlem
Gul, rød og rosa gikk for HK$ 107,100.Ingenting overrasker meg mer nå...
Skal sies at det var et rimelig heftig prisnivå på enkelte av objektene.
Gul, rød og rosa gikk for HK$ 107,100.Ingenting overrasker meg mer nå...
Med det etternavnet tipper jeg Patricia bor i Drammensområdet og er kona til klokkemannnen.Jeg trodde første plass for årets drømmer allerede var utdelt, men tok skammelig feil der. Gratulerer med herlig første plass
Vis vedlegg 224386
Med det etternavnet tipper jeg Patricia bor i Drammensområdet og er kona til klokkemannnen.
Godt vi er enige!Nei, argumentet er det ikke noe galt med. Du har selvfølgelig rett i at salgspris og ikke listepris er det avgjørende. Men det nytter like fullt ikke å prute på en klokke til salgs i Norge, og begrunne det med at det er en tilsvarende klokke til salgs på Chrono24 for 10% mindre som man heller kan kjøpe - når det vil koste deg 25% mer enn salgspris å få klokken på chrono24 inn i Norge. Å kjøpe den er jo uansett ikke et rimeligere alternativ for kjøper.
Hva klokken selges for i England er det da vitterlig ingen som bryr seg om, hvis man skal ha en klokke i/til Norge, så lenge man ikke kan kjøpe den billigere, ferdig innmomset, enn andre klokker i Norge.
Kjent problemstilling det der.Ny og ubrukt Invicta 21788! | FINN torget
Selger min nye og ubrukte Invicta 21788! Selges pga jeg vurderer å heller kjøpe en Omega klokke. Klokken stoppet nylig så den trenger batteri skifte. Diameter på 45mm og 13mm tykk så helt perfekt størrelse etter min mening. Ikke noe altfor flashy klokke men den er tung, solid og veldig fin i...www.finn.no
Ny og ubrukt men stoppet
Ikke akkurat et gullkorn, men blir stadig forbauset når jeg ser at noen annonserer at de «vurderer å selge klokken»
Men det er da vel vanlig når man legger ut noe for salg? Eventuelt kan man legge til at skambud ikke er interessant.Betyr vel bare at man ikke gidder selge for enhver pris
Men det er da vel vanlig når man legger ut noe for salg? Eventuelt kan man legge til at skambud ikke er interessant.
Det er morsomt. Det blir til og med gøy når de legger til at de "forbeholder seg retten til å trekke annonsen".Ikke akkurat et gullkorn, men blir stadig forbauset når jeg ser at noen annonserer at de «vurderer å selge klokken»
Vis vedlegg 224730
Gjør det noe?
Spiller vel ingen rolle hva folk ønsker å selge sine ur for?
Bare ikke å kjøpe hvis man synes det er for dyrt.
Gjør det noe?
Spiller vel ingen rolle hva folk ønsker å selge sine ur for?
Bare ikke å kjøpe hvis man synes det er for dyrt.