Bare tre, muligens også fire nuller for myeJeg har veldig lite kompetanse på lommeur, men dette fremstår som en smule optimistisk. Føler også det er et par opplysninger som mangler, som f.eks. produsent/merke...
Vis vedlegg 255939
Vis vedlegg 255940
@Qwestern jeg tenkte også det. Men neiJeg har veldig lite kompetanse på lommeur, men dette fremstår som en smule optimistisk. Føler også det er et par opplysninger som mangler, som f.eks. produsent/merke...
Vis vedlegg 255939
Vis vedlegg 255940
Ok, da er nok vedkommende litt mer kjent med priser for minisamlerdamelommeurmedblomstermønster i double miljøet enn meg. Må lese meg opp på disse i ferien jeg da
..det rette miljøetJeg er nysgjerrig på hva slags miljø dette er jeg....
Jeg har veldig lite kompetanse på lommeur, men dette fremstår som en smule optimistisk. Føler også det er et par opplysninger som mangler, som f.eks. produsent/merke...
Vis vedlegg 255939
Vis vedlegg 255940
Tipper du får pakke pris. 500k for beggemå være samme fyren som selger den LFA-klokka til 299k… løp og kjøp
Hvordan vet du det? Generelt skeptisk til auksjoner i uordnede format.Dernne skjønner jeg ikke, noen har altså bydd 64k, for denne:
IWC Yacht Club Vintage gold
Referanse: 811A. Vintage ur fra1970 åra, 18k gullkasse, automatisk. 36 mm, safirglass, lærrem original spenne gullbelagt. Boksertifikat ikke tilgjengelig. Utropspris var 50 000 kr. Høyeste bud til nå er 64 000 kr. Bud er fortsatt ønskelig. Selges uansett 30. juli!www.finn.no
Samme skiven som dukket opp på Klokkeriet idag?OBS Obs! Fake skive forsøkes solgt på finn.no. Smurf skiva med diamanter ser ikke slik ut. Ikke skriften, ikke fargen, ikke indexene, ikke diamantene... men sikkert fin for en full sjømann på 30-tallet
Vis vedlegg 255983
Vanskelig å se på det bildet der, syns den så bedre ut fargemessig i alle fallSamme skiven som dukket opp på Klokkeriet idag?Vis vedlegg 256114