Gummi på Panerai

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Sted
Oslo
Sommeren er her og jeg ser etter alternative gummiremmer til Paneraien.
Jeg har dessverre ødelagt litt for mange skinnremmer med å hoppe i havet med de på.

Horus sine camo-remmer er ikke et alternativ. Hva finner man der ute og hva synes du er kult?

Registrerer at gummireima (m/foldelås) på PAM 024 er betydelig mykere og mer behagelig enn den som stod på PAM 351. Føles faktisk tynnere på 024'en. Med andre ord merkbare forskjeller også innen OEM.

Redigert:
Mulig dette er noe alle vet, men tenkte likevel å informere.
Jeg kjøpte ny original gummirem til min PAM104 på Bjerke idag. den er utrolig mye mykere og lettere ++ enn den som fulgte med da jeg kjøpte. Klokken er fra 2010, så det er vel ikke umulig at de har endret gummien siden den gang.

kostet i utgangspunktet 2000,- men jeg fikk den for 1600,- og i tillegg fikk jeg med en skrutrekker for å skifte spennen selv. Bjerke har en tendens til å få mye pepper i diverse forum og grupper, men i dette tilfellet leverte de over mine forventninger hvertfall!

Mulig dette er noe alle vet, men tenkte likevel å informere.
Jeg kjøpte ny original gummirem til min PAM104 på Bjerke idag. den er utrolig mye mykere og lettere ++ enn den som fulgte med da jeg kjøpte. Klokken er fra 2010, så det er vel ikke umulig at de har endret gummien siden den gang.

kostet i utgangspunktet 2000,- men jeg fikk den for 1600,- og i tillegg fikk jeg med en skrutrekker for å skifte spennen selv. Bjerke har en tendens til å få mye pepper i diverse forum og grupper, men i dette tilfellet leverte de over mine forventninger hvertfall!

En hyggelig opplevelse for deg! :)

Det er nok slik at Bjerke kan både være prisrestriktive og rause,- alt etter hva/hvor mye/hvem som handler! Tenker jeg.
Noen kjent rabatt butikk har de aldri vært,- heldigvis!;)

Redigert:
Greit med OEM gummi, når det meste av dagen tilbringes i Atlanterhavets bølger og ved dets sandstrender:
IMG_2520.JPG