Tiltredes. De originale er virkelig gode.Kjøp originalt.. Sorry, så dyre er de ikke, de er kule og kvaliteten er i henhold til klokka..
Uansett hva du gjør, styr langt unna Barton sine gummiremmer. De ryker om de brukes, så plutselig blir det jævla dyrt å skulle spare kronene.
Ikke gæ'ærn sommer-look det der!Da ble det original, i herlig sommerfarge. Kjøpt i Barcelona, etter å ha forsøkt å komme i kontakt med Bjerke utallige ganger på mail og Facebook uten hell. Vis vedlegg 337351
Den var fresh! Jeg sendte mail til Bjerke forrige uke for å be de sende meg en grønn gummi eller canvas før ferien. Ingen svar. Ringte mandag kl 12 og de svarte med en gang. De kunne fortelle at akkurat de to remmene er de mest populære og dermed måtte bestilles og at det tar noen uker. Da måtte det bli sort gummi på denne ferien.Da ble det original, i herlig sommerfarge. Kjøpt i Barcelona, etter å ha forsøkt å komme i kontakt med Bjerke utallige ganger på mail og Facebook uten hell. Vis vedlegg 337351
Hva om man ikke engang eier en Panerai? Har man egentlig uttalerett?Beklager, men gummirem på en 372 ( eller en Radiomir, eller hvilken som helst Pam med plexi eller i 47 mm blir bare helt feil). Er man egentlig en Paneristi når man utøver en slik «helligbrøde» ?
Hehe. Fikk ikke noen kommentarer eller stygge blikk fra urmakeren (the watchmaker), hos Rabat, som selv bar Panerai (submersible). Jeg har diverse remmer i skinn og kanvas, men ingen jeg kan bade med. Før nå. Toppfornøyd.Beklager, men gummirem på en 372 ( eller en Radiomir, eller hvilken som helst Pam med plexi eller i 47 mm blir bare helt feil). Er man egentlig en Paneristi når man utøver en slik «helligbrøde» ?
Har eid 7 «historisk korrekte Pam’s», elsker Pam’s , men begrenset til de modeller som forholder seg korrekt til deres meget spennende historie. Spørsmålet om «uttalerett», blir litt rart. Herlig med litt temperatur igjen her på TS.
Hva om man ikke engang eier en Panerai? Har man egentlig uttalerett?
Det er da Panerai som lager gummiremmene, så..,
Langt ifra, TS trenger mer “temperatur” for å gjenvinne tidligere tiders aktivitet.Beklager hvis jeg ødela kvelden din, Gin.