I natt skjedde det noe stort..
Klokken har passert 3 timer over midnatt og jeg er på 7eleven for å kjøpe meg et stykke pizza... Mellom all brusen og kaffen står det to karer. Begge har Omega på armen. Jeg bare må si ifra...
"Jæævli fete klokker dere har. Er dere på Tidssonen?"
"Hei!. Ja, jeg er Tore...."
Wow...
Jeg tenker at dette er sjukt. Første gang jeg kommenterer klokka til en fyr i Bergen så er det faen meg Tore. En av de store guttta fra TS liksom... Hva faen skal jeg gjøre? Jeg har jo bare på meg en skarve Seiko SARB033...
Men det blir god stemning og litt småsikling på klokker før det hele er over og GTG avtales.
Må bare si at det er utrolig herlig å møte dere gutta der ute..!
Hyggelig å treffe deg Tore !!
Vi sees på GTG!
Léon
(Faren for at denne meldingen vil bli slettet i morgen i edru tilstand er stor)
Klokken har passert 3 timer over midnatt og jeg er på 7eleven for å kjøpe meg et stykke pizza... Mellom all brusen og kaffen står det to karer. Begge har Omega på armen. Jeg bare må si ifra...
"Jæævli fete klokker dere har. Er dere på Tidssonen?"
"Hei!. Ja, jeg er Tore...."
Wow...
Jeg tenker at dette er sjukt. Første gang jeg kommenterer klokka til en fyr i Bergen så er det faen meg Tore. En av de store guttta fra TS liksom... Hva faen skal jeg gjøre? Jeg har jo bare på meg en skarve Seiko SARB033...
Men det blir god stemning og litt småsikling på klokker før det hele er over og GTG avtales.
Må bare si at det er utrolig herlig å møte dere gutta der ute..!
Hyggelig å treffe deg Tore !!
Vi sees på GTG!
Léon
(Faren for at denne meldingen vil bli slettet i morgen i edru tilstand er stor)