Håpefull Ebay selger

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Av og til dukker det opp morsomme ting på Ebay.

Les denne:http://cgi.ebay.com/VACHERON-CONSTA...ristwatches&hash=item3cb7020527#ht_740wt_1141

Han håper å få bygge seg et hus for salget av denne klokken. Bildene er så dårlige at det er umulig å se om den er ekte, hvilket han ikke har noe bevis på, og man ser ikke i hvilken tilstand klokken er.

Historien er at han har fått den av sin bestefar. Hvis den er ekte er den produsert mellom 94 og 04 og har en verdi på ca. 4-5000 dollars.

Så så......

Mannen har jo tilbakemeldinger da, siste fra 2003 som forøvrig er negativ (og morsom, bør leses), så dette går nok bra... Tipper nytt hus står ferdig til sommeren... Elsker disse klokkene som folk har arvet, ser jo av og til dette på finn også. Urettferdig at så mange har besteforeldre med så god smak. Etter min arvet jeg kun en tissot qvarts... Holder maks til en liten hytte på fjellet hvis jeg skulle finne på å selge den...

Jeg tror man skal ta på seg "humorhatten" når man leser teksten :) "Starting bid" er kanskje litt høyt, men "Buy it now" er jo bare satt for gøy:

"The buy it now price would be great to get as this would buy the new home but I don't really expect anyone to pay this much. But it never hurts to ask".

:p