Håper noen snille sjeler kan hjelpe meg med og fortelle meg noe om klokken jeg arvet!
chronometer Støttemedlem Medlem 6. aug. 2010 Innlegg 1.995 Sted Oslo Akershus 30. juli 2024 #2 Hei - Ut fra kasse og bøyle tipper jeg at denne er fra 1930 tallet. Stemplet 14k gull. Bilde av urverk vil hjelpe på identifisering
Hei - Ut fra kasse og bøyle tipper jeg at denne er fra 1930 tallet. Stemplet 14k gull. Bilde av urverk vil hjelpe på identifisering
E Eternamaniac Medlem 5. okt. 2012 Innlegg 883 31. juli 2024 #3 Mht verdi er den sannsynligvis den samme som gullvekten..
chronometer Støttemedlem Medlem 6. aug. 2010 Innlegg 1.995 Sted Oslo Akershus 31. juli 2024 #4 På bildet med innsiden av hele baklokket kan det se ut som det er et hammer symbol nederst. Hvis det er et nummer på denne vil den identifisere kasseprodusenten (sveitsisk): Swiss Poinçons de Maître
På bildet med innsiden av hele baklokket kan det se ut som det er et hammer symbol nederst. Hvis det er et nummer på denne vil den identifisere kasseprodusenten (sveitsisk): Swiss Poinçons de Maître