Ta turen innom Nigel Cabourn "Army Gym" i Henrietta Street. De har fått inn sommerkolleksjonen av samarbeidet med Fred Perry. Inspirert av tiden Fred Perry jobbet som tenniscoach på 50 tallet.
Tar som regel turen innom RRL (Ralph Lauren) i mount street, rett nedenfor grosvenor square. Har 2 par med officer's chinos derifra og de er desidert de beste både kvalitetsmessig og passform for min kropp. 178cm og 85 halvatletiske kilo. Morsom butikk uansett om man finner noe eller ikke.
http://www.ralphlauren.com/family/i...1736&cp=11588650.12138268&ab=ln_men_cs_chinos
Jeg bruker chinos fra Hackett hver dag på jobb. Liker de veldig godt. De har en flott butikk både på Regent Street og Jermyn Street.
Takker for tipset @Vegard
Men jeg har virkelig lite sansen for Ralph Lauren. Muligens disse narkobossene i Latin-Amerika har skylden for min forakt for brandet..
Slikt kan man jo ikke hjelpe for, drt skal jo føles godt når man drar på seg buksene på morran
Har gått mye i Jacob Cohen de siste årene @Edzilla , men nå går det i Incotex, fantastiske chinos!
Ted Baker har chinos med god passform og bra kvalitet. Gunstig priset også.