Habring² Chrono-Felix - MONOCHROME
Dette er en klokken jeg aldri skulle selge, men jeg er vel verken den første eller siste av oss som møter seg selv i denne døra?
For å realisere drømmen om å nyte en Negroni i skyggen fra mitt eget hasselnøtt tre i Nord-Italia, må jeg ta noen kjipe beslutninger og det går hardt ut over klokkeboksen.
Vurderer derfor å selge denne skjønnheten.
Her har du en sjelden mulighet til å eie en av de mest ettertraktede Habring²-klokkene de siste årene – MONOCHROME Montre de Souscription 1. Sammarbeidet mellom Habring² og MONOCHROME resulterte i en fantastisk mono pusher kronograf, laget i et begrenset opplag på kun 33 eksemplarer. Urverket er dekorert for hånd med polerte kanter, perlage, varmeblåste skruer og kronografkam.
Klokken er kjøpt ny av meg og i utmerket stand. Den er brukt i rotasjon med andre klokker, fremstår som en safequeen (se bilder).
Kommer komplett med original eske, papirer samt ekstra pakninger og et sett med nye visere.
Norsk MVA er betalt.
Spesifikasjoner:
- Kasse: Børstet rustfritt stål, 38.5mm diameter, 12mm tykkelse, 46mm fra horn til horn.
- Urverk: Habring² Kaliber A11C-H1 monopusher kronograf, håndtrukket, med 48 timers gangreserve.
- Funksjoner: Sentral tid (timer og minutter), liten sekundviser ved kl. 9, kronograf med sentral sekundviser og 30-minutters teller ved kl. 3.
- Urskive: To-tonet galvanisert rose gull (laksefarge som spiller fantastisk i lyset) med sektordesign, telemeterskala,
- Visere: polerte stålvisere og blånert stålvisere for kronografen.
- Rem: Nubuck lærrem med lyseblå "linning", samt en 7-raders "beads-of-rice" rustfritt stål lenke med foldespenne.
Bakgrunnsinfo:
In the Shop - The MONOCHROME Montre de Souscription 1 with Habring²
Habring² "Monochrome Montre De Souscription 1" - Special Edition #31/3 – Horology By The Sea
Habring²: Works for Sale, Upcoming Auctions & Past Results
Vedlegg
Redigert: