For salg er en Halios Laguna kjøpt ny av meg i sept 2012.
Spesifikasjoner fra Halios:
- 43mm width, 49mm lug-to-lug, 14.5mm thickness
- Highly scratch-resistant 4mm sapphire crystal
- Swiss ETA 2824-2 automatic movement
- Internal rotating bezel operated by non-screwdown, bi-directional crown at 2 o’clock
- 500M water-resistance
- C3 Superluminova-coated hands, dial and bezel markers for optimal low-light visibility
- Ships with: HALIOS bracelet, genuine Isofrane® 1968 rubber strap and tools
Klokken er lite og pent brukt, ingen merker/dinger utenom det som skifte mellom lenke og isofrane har medført. Lenke er for øvrig nær ubrukt. Selv om klokken er stor i mm gjør utformingen av kasse og lugs at jeg med normale/tynne armer bærer den fint.
Ønsker primært salg for å redusere klokkeboksen litt, men bytteforslag kan også vurderes hvis det dukker opp noe morsomt.
Tror SOLGT er en grei pris for denne klokken med ETA-verk og både Isofrane og lenke.
Spørsmål og skambud eller bytteforslag tas på pm.
Dagferske mobilbilder:
Spesifikasjoner fra Halios:
- 43mm width, 49mm lug-to-lug, 14.5mm thickness
- Highly scratch-resistant 4mm sapphire crystal
- Swiss ETA 2824-2 automatic movement
- Internal rotating bezel operated by non-screwdown, bi-directional crown at 2 o’clock
- 500M water-resistance
- C3 Superluminova-coated hands, dial and bezel markers for optimal low-light visibility
- Ships with: HALIOS bracelet, genuine Isofrane® 1968 rubber strap and tools
Klokken er lite og pent brukt, ingen merker/dinger utenom det som skifte mellom lenke og isofrane har medført. Lenke er for øvrig nær ubrukt. Selv om klokken er stor i mm gjør utformingen av kasse og lugs at jeg med normale/tynne armer bærer den fint.
Ønsker primært salg for å redusere klokkeboksen litt, men bytteforslag kan også vurderes hvis det dukker opp noe morsomt.
Tror SOLGT er en grei pris for denne klokken med ETA-verk og både Isofrane og lenke.
Spørsmål og skambud eller bytteforslag tas på pm.
Dagferske mobilbilder:
Redigert: