Jeg synes det er meget gledelig at flere har begynt å få øynene opp for dette gamle en gang megetvanerkjente merke.
Klokken som jo har gått igjen er jo forskjellige utgaver ev Jazzmaster, men synes dette e et merke som har mye mer å by på.
Foruten det de har gjort historisk med klokker til militære i både nyere og eldre tid (som en million klokker under 2. Verdenskrig), og en del meget populære klokker, som Electric på 60 tallet, synes jeg at de i dag leverer en del spennende og veldig rimelige klokker i dag.
Pan Europe er nevnt. I tillegg sunes jeg Khaki UTC ser helt rå ut.
Denne har hentet inspirasjon fra marine instrumenter levert på 40 tallet.
Har selv en Khaki King II som får en god del armtid. Har tidvis vurdert å slege den, men er veldig glad jeg ikke har gjort det. Kan gå lang tid mellom hver gang den blit brukt, men plutselig setter jeg den på armen og tar den ikke av på lang tid.
Som tidligere nevnt velger jeg klær før klokke om morgenen noe som påvirker hva som er på armen til enhver tid. Hamiltonen kan gå til hva som helst. Om dagen bringer båtpuss, bading eller møter er klokken velkommen på armen. Er gjerne denne som blir med meg på reiser til utlandet. En skikkelig beater.
Nevner også Pioner.
Synes dette er strålende klokker for folk som er klokkeintereserte, men ikke har en liten formue å bruke på klokker.