Hamilton Intra-matic 42mm (07/13)
Helt strøken Hamilton Intra-matic 42 mm selges. Uret ble tatt ut så sent som i juli i år. Jeg har noen andre dressklokker med sort rem, og denne har jeg nok ikke brukt så mye som jeg trodde i utgangspunktet. Og, av denne årsak ser den helt ubrukt ut.
Hamilton Intra-Matic er etter min mening en meget vellykket retrodesignet klokke. Den har de elementene som skal til for å se vintage ut, samtidig som den har en størrelse som er mer moderne. Den har som øvrige Hamiltonklokker, en bra finish, og er naturligvis drevet at et automatisk ETA urverk.
Klokken leveres med boks og manual, men ikke sertifikat (kjøpt på jomashop.com).
Her er litt informasjon om den aktuelle modellen.
Automatic ETA 2892-2
Open Case Display back
Safirglass
Diameter. 42mm
Jeg tenker meg en pris på 3.500,- for denne, ferdig levert med Norgespakke.
Bildene er av den aktuelle klokken
Vedlagt finner du en Youtubevideo som forteller om uret:
Hamilton Intramatic Watch Review - YouTube
Helt strøken Hamilton Intra-matic 42 mm selges. Uret ble tatt ut så sent som i juli i år. Jeg har noen andre dressklokker med sort rem, og denne har jeg nok ikke brukt så mye som jeg trodde i utgangspunktet. Og, av denne årsak ser den helt ubrukt ut.
Hamilton Intra-Matic er etter min mening en meget vellykket retrodesignet klokke. Den har de elementene som skal til for å se vintage ut, samtidig som den har en størrelse som er mer moderne. Den har som øvrige Hamiltonklokker, en bra finish, og er naturligvis drevet at et automatisk ETA urverk.
Klokken leveres med boks og manual, men ikke sertifikat (kjøpt på jomashop.com).
Her er litt informasjon om den aktuelle modellen.
Automatic ETA 2892-2
Open Case Display back
Safirglass
Diameter. 42mm
Jeg tenker meg en pris på 3.500,- for denne, ferdig levert med Norgespakke.
Bildene er av den aktuelle klokken
Vedlagt finner du en Youtubevideo som forteller om uret:
Hamilton Intramatic Watch Review - YouTube
Redigert: