Hamilton Khaki Officer

Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
3
Sted
Sandnes
Legger i kveld ut min første unboxing. Hamilton Khaki Officer er en klokke jeg har hatt lyst på i godt og vel 6 mnd nå, men som familiefar med begrenset klokkebudsjett har "viktige" ting som ny garasje, Rhodos-ferie og betaling av huslån blitt prioritert. Da jeg for to uker siden endelig samlet sammen alle utleggskvitteringene fra jobb tikket det plutselig inn godt over 6000,- uforutsette kroner fra arbeidsgiver, og da kunne klokkedrømmen realiseres.

Bestilte klokka via creationwatches.com. Var spent på hvordan 44mm ville se ut på armen, men foreløpig dom er at det funker fint.

Har kun et mekanisk ur fra før, en Tissot Heritage Visodate, (pluss noen andre quartz-dressklokker) så trengte en ikke-dressklokke nå.

zuJ1CC5.jpg

Eska direkte fra DHL og Singapore.

QudIGzz.jpg

C3WQebK.jpg

5vu1Mxt.jpg

TyWOOvQ.jpg

Uu2zWnV.jpg


Var veldig i tvil om jeg skulle gå for lenke eller reim. Gikk for førstnevnte da jeg ikke hadde noen fra før, så får jeg eventuelt kjøpe inn noen interessante reimer.

Sånn, da var debuten unnagjort. Takk for meg.
 
Redigert:
Gratulerer med tøff klokke. Har samme selv og er strålende fornøyd. Vant budrunde på ebay og fikk min billig. Tror du denne gjør seg bra på grønn nato/zulu eller brun skinnreim? -Jepp;)