Hamilton

Medlem
23. mars 2010
Når man er en tur i London med kone og døtre, og de som vanlig insisterer på å besøke Oxford Street, slår man fort ihjel ventetid ved å stikke innom en og annen klokkepusher. Så da røk jeg på et impulskjøp på et merke som ikke selges i Norge. Men hvorfor skal ikke vi gutta også få shoppe? ;)

Førsteinntrykket er veldig bra. Legger ved et par dårlige bilder tatt på hotellrommet. Det eneste jeg ikke er så begeistret for er reima som følger med, men man har da drøssevis av reimer på 20mm tilgjengelig (selv om jeg må få tak i noen fler med detaljer i børstet stål) :)

20180723_190918.jpg
20180723_190934.jpg
20180723_191247.jpg
20180723_192435.jpg
20180726_123210.jpg

Gratulerer. Prøvde denne på armen i Sveits for noen uker siden. Dum som jeg var kjøpte jeg ikke i butikken da jeg tenkte den var billigere på flyplassen. Hadde den sikkert også vært, hvis de hadde hatt den inne...

• Liker
Reaksjoner: Bond
Gratulerer. Prøvde denne på armen i Sveits for noen uker siden. Dum som jeg var kjøpte jeg ikke i butikken da jeg tenkte den var billigere på flyplassen. Hadde den sikkert også vært, hvis de hadde hatt den inne...

Siden jeg hadde så god tid tok jeg meg bryet med å få fylt ut VAT refund-skjema i butikken, så da blir den jo enda billigere.

Siden jeg hadde så god tid tok jeg meg bryet med å få fylt ut VAT refund-skjema i butikken, så da blir den jo enda billigere.

Jeg ba om "taxfree" pris jeg også. Etter mye fomling med kalkulatoren fant den unge jenta ut at da ble klokken litt dyrere...