Handle fra TRF

Medlem
12. okt. 2011
Sted
Vinterbro
Hei, første post på Tidssonen, men har vært uregistrert "observatør" en stund :)

Som alle andre så er også jeg til stadighet på utkikk etter noe nytt. Jeg er lysten på en SD 16600, men de få på salgssidene her har frisk omsetningshastighet. På TRF er et annet tilbud, men jeg er noe tilbakeholden mtp å bruke såpass mye penger der. Har noen av dere gjort handler med selgere der og hvordan var i såfall opplevelsen?

Jeg er klar over norsk mva, men likevel ser det for meg ut som det kan ende fornuftig.

Takker for innspill.

Kan anbefale TRF. Har handlet flere klokker der, og kommer til å kjøpe flere med tiden. Jeg handler dog kun med 3 forskjellige selgere. De stoler jeg blindt på, og de kan få tak i det aller meste.

Bare å kjøre på med navn, Sponon! :) Jeg ser forresten for meg en tråd med "TS-approved" selgere på internasjonale fora. Det er fint med selgere som har sendt over dammen før ...

DAVIDSW, bodybump og stevemulholland3.

Har ikke handlet av Steve, men har vært i dialog med han, og når jeg skal kjøpe min første vintage Rolex, så er det han jeg skal kjøpe av.

Du kan nok stole på de selgerne med mange internasjonale referanser.
Gå i gjennom "who's - who" forumet på TRF.:)

Hei. Bumper denne.

Har sett på en 14060 som en med nicket matt4hand på trf selger.

Han har nesten 1100 posts er støttemedlem og har 10 positive tilbakemeldinger på goodguys, ingen på badguys.

Har solgt over hele USA, men har ingen tilbakemeldinger fra internasjonalt, og fra internasjonale kunder vil han ha kun bankoverføring, ikke paypal.

Ville noen hatt betenkligheter?

Jeg har handlet av folk med færre tilbakemeldinger enn det.:)
Tror det skal være safe, men jeg ville nok gått for en av de "proffe" gutta der inne.
Det er kanskje en fordel at selger er litt erfaren med noen internasjonale handler på baken.

Her er det bare å ta tiden til hjelp.
En 14060M er ikke vanskelig å få tak i.
De pleier å komme med jevne melomrom. Ingen grunn til å forhaste seg.:)