- Medlem
- 11. feb. 2013
Ja, jeg vet... Navnet Kentex er like spennende som en gråværsdag og nordavind... Men navnet skjemmer ingen
Ble positivt overraska over hvor fint dette uret er designet og jeg gleder meg til den omsider kommer i posten til Norge.
Den modellen jeg er på utkikk etter er utsolgt/vanskelig å finne på Ebay, men har heldigvis fått tak i et helt nytt eksemplar fra Japan
Hvis denne posten får oppmerksomhet vil jeg lage min første review og poste her. Men først må hentelappen komme
Og tollvesenet skal ha sitt
Jeg er veldig positiv til merker jeg ikke har hørt om tidligere (så lenge det ikke heter Invicta)
Googlet Kentex og fant ut at dette ikke er noen nykomling...
Review: Kentex Marineman Sapphire Ceramic Watch Hands-On | aBlogtoWatch
Video: https://www.youtube.com/watch?v=bsE-_9UtpZc
Bilder (IKKE mine):
Har vel egentlig ikke vært fan av pilot-ur, men Skyman`en ser veldig kul ut.
Hvis jeg mot formodning ikke skulle falle for pilotstilen,så kan Dere sende meg en PM hvis noen ønsker en rask handel. Pris blir vi enige om (Like greit å skrive dette med det samme... jeg flipper både det ene og det andre nokså raskt)
Steinhart`en har jeg beholdt... enn så lenge
Hilsen "Seikomann"
Ble positivt overraska over hvor fint dette uret er designet og jeg gleder meg til den omsider kommer i posten til Norge.
Den modellen jeg er på utkikk etter er utsolgt/vanskelig å finne på Ebay, men har heldigvis fått tak i et helt nytt eksemplar fra Japan
Hvis denne posten får oppmerksomhet vil jeg lage min første review og poste her. Men først må hentelappen komme
Og tollvesenet skal ha sitt
Jeg er veldig positiv til merker jeg ikke har hørt om tidligere (så lenge det ikke heter Invicta)
Googlet Kentex og fant ut at dette ikke er noen nykomling...
Review: Kentex Marineman Sapphire Ceramic Watch Hands-On | aBlogtoWatch
Video: https://www.youtube.com/watch?v=bsE-_9UtpZc
Bilder (IKKE mine):
Har vel egentlig ikke vært fan av pilot-ur, men Skyman`en ser veldig kul ut.
Hvis jeg mot formodning ikke skulle falle for pilotstilen,så kan Dere sende meg en PM hvis noen ønsker en rask handel. Pris blir vi enige om (Like greit å skrive dette med det samme... jeg flipper både det ene og det andre nokså raskt)
Steinhart`en har jeg beholdt... enn så lenge
Hilsen "Seikomann"