Har det klikket for klokkeprodusenten Deep Blue?

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Ser ut som de har moddet 50 stk. Rolex DSSD og selger dem som en limited edition. WTF?

p1100599k.jpg

p1100601k.jpg

p1100605l.jpg

schild2h.jpg

p1100618l.jpg

p1100620o.jpg

p1100622z.jpg

p1100623w.jpg

imagewqb.jpg

image3id.jpg

63978967.jpg

Tja....
BMW har Alpina, MB har AMG, Porsche har Gembala, Ruf etc etc...

Rolex har tydeligvis "Deep Blue".....(grøss)

Tommy

Dette er vel et godt eksempel på hvordan man kan få en dyr klokke til å se ut som en billigklokke.

OT:

Når jeg går til chrono24.no kommer prisene opp på norsk.
Ved søk på stikkord får jeg ved endel tilfeller også langt flere treff på .no enn på .com-sidene. Dette er ikke tilfelle med søkeordet "Rolex", men ved f.eks "seiko spring drive" skjer dette.

??

Bør det søkes med .se, .dk osv for å være sikker på at man finner alt?

Milde himmel. Hvorfor ?
Innså de plutselig at de aldri ville klare å matche så de like gjerne kunne dra en "if you cant beeat them, join them" ?

Å legge inn sin egen logo på claspen og skrive limited edition på lock-ringen er kvalmt. Jeg spydde akkurat litt i munnen min

Med så få produserte blir de sikkert solgt alle sammen. Det kommer til å være tråder om disse klokkene på alle klokkeforum. Et genialt reklame stunt spør du meg. Ang. Klokken i seg selv er jeg enig med de andre her.

Blir garantert utsolgt in no time, araberne er ville etter sånt som dette. Sannsynligvis få/ingen kunder blant Rolex-connoiseurer, selvsagt, men klokken er vel heller ikke beregnet på denne gruppen.

Sponon traff spikeren på hodet. De har klart å få et high-end ur til å se ut som en standard boutique-diver til under 600$. Den blå ringen med "deep blue limited edition" var rett og slett stygg. Etter min mening i hvertfall.

Do. Not. Want.

Panda_DO_NOT_WANT.jpg

Blir garantert utsolgt in no time, araberne er ville etter sånt som dette. Sannsynligvis få/ingen kunder blant Rolex-connoiseurer, selvsagt, men klokken er vel heller ikke beregnet på denne gruppen.

Tror du virkelig det? Hvis du setter LADA logoen på en Porsche, tror du det blir en bestseller fordi de lager den i begrenset opplag? Nei, denne tror jeg faktisk kommer på billigsalg ganske snart. Da er det bare å kjøpe (og skifte skive selvfølgelig;))

Jøss, den så faktisk dårlig ut. Ser mer ut som en klokke i plast enn i stål.

Trodde ikke det var mulig å gjøre Deep Sea enda styggere, men der tok jeg feil.
Å jazze opp en så uelegant klædd så den synes enda bedre er rett ut harry.

Limitert til 50 eksemplarer og overpriset? Du vil nok bli overrasket over hvor mange som faktisk kjøper slikt...
villt gjettet. 50 stk.:D

Rett og slett tragisk! Hvordan forventer de å tjene penger på den massakren der?:s

Det er det ikke sikkert de har noen intensjon om å gjøre. Markedsføringsverdien av å bli forbundet med noe som har med Rolex å gjøre kan lett være det de er ute etter.

For tankespillets skyld:
-Folk ute i den virkelige verden som har en deep blue fra før ser at deep blue nå modder Rolex, gleder seg til samtalen med venner som går: ser deep blue har begynt å modde rolex, men jeg liker din bedre.