Har fått tidenes bytteforslag

Medlem
25. des. 2007
Sted
Bærum
Jeg har en klokke liggende ute på finn og har får historiens beste bytteforslag... (siden jeg selv har tullet med andre sonemedlemmer frykter jeg at dette er en liten gjengjeldelse..) Inntil noen bekjenner sine synder behandler jeg dette som et "seriøst" bytteforslag. Les og nyt:

"hei du vil ikke bytte den i deltec 325 liter komplett møbelakvarium sort. kjøpt på norges største akvarie butikk på refstad for 2 år siden? koster 25000 kr for karet + stein og utstyr for 15000 kr. kan sende bilder hvis det blir aktuellt!
Hilsen xxxxx" (navn sensurert)

Er nok bare en som er lei fisk. Har fått den samme mailen på en av mine klokker også;)

Alltid morsomt med disse litt odde bytteforslagene. Det er flere som jevnlig inviterer meg hjem for å plukke med meg av bilder, vin, møbler og til og med frysebokser og gressklippere. Er mange med mer lyst enn penger...

Jeg fikk bytteforslag her inne en gang.. Min Breitling Crosswind mot hans samling av whisky, flere visstnok ganske så eksklusive flasker! Personlig synes jeg ikke det var ett dårlig forslag da jeg er glad i whisky, så jeg vurderte det seriøst :)

+1 til deg som kom med det forslaget hvis du leser! (Husker ikke hvem det var)

hehehe...kjenner så alt for godt igjen denne situasjonen. Har fått så uendelig mange absurde bytteforslag på mine finn annonser!:p

Hehe. Nå tror jeg riktignok landets største akvariebutikk ligger på Løren og ikke Refstad, men greit nok. :)

Haha!

Da jeg la ut min forrige bil på finn fikk jeg forslag om å bytte den med 10 iPhone, en varebil full av Canada Goose-jakker, og en eldgammel, rusten C-klasse. Lurer på om folk virkelig tror de får napp med sånt.. :D

Haha! Bare å slå til på dette byttet vel?;) Utrolig hva man skal bli tilbudt.. Kan jo ikke være mange som godtar slike bytteforslag! Og i grunn sendt en Mail med: Synes klokka de er kanon tøff og har lyst på den, men jeg har ikke råd!

Jeg ble tilbudt en håndfull softgunner eller hva det heter for en stund tilbake. Hvordan folk tenker av og til aner jeg ikke! :) Ble også tilbudt no våpen en gang, kjøper ble rett og slett fornærmet etter at jeg pent takket nei pga i annonsen sto det jo at bytter kan være aktuelt :D

La ut en jakke på finn for en stund siden. Fikk tilbud av en fyr å bytte den i to burkaer!!
Han hadde visst kjøpt de med seg fra utenlandstjeneste....

Har du fått noen frekke bytteforslag på Breitlingene Salvesen?

Edit: se der ja, les først, post etterpå :)

Er jo nødvendigvis ikke et dårlig bytte om man trenger noe slikt, å det er jo lov å prøve seg! Er jo bare å si nei om det ikke er aktuelt! ;)

Edit: Jeg har jo gjort en rar byttehandel en gang. Byttet bort en del bildeler mot å bli tatovert på store deler av høyre armen ;)

Hmm. Jeg trykket på linken til akvaforum.no.. Den ene tråden på forsiden der har tittelen :
"Agurk i akvarium".

Spesielt:confused:

Og hvem fikk tilbud om å bytte inn SINN klokken mot gullkjede fra Tyrkia og fire stk bilfelger, RISTI!!!;)
Jeg burde ha sendt deg denne mailen, men har dessverre ikke gjort det:D