Hmm. Jeg trykket på linken til akvaforum.no.. Den ene tråden på forsiden der har tittelen :
"Agurk i akvarium".
Spesielt
"personlig har eg agurken liggende i 5-8 timer før eg tar den ut"
Hmm. Jeg trykket på linken til akvaforum.no.. Den ene tråden på forsiden der har tittelen :
"Agurk i akvarium".
Spesielt
Så... Det var du som ville kjøpe Smurfen for 1000 kroner?
OK,
Jeg er offisielt hekta på akvarium!
Fra forumet:
"kjøpte 2 palettciklider her for 3 dager siden. såvidt jeg kan se utfra beskrivelse av kjønnene, så er det 1 hunn og 1 hann. jeg har en halv kokosnøtt som de ser ut til å ville bo alene i. det er alltid 1 av de der inne og forsvarer inngangen, mens de deler på å ta en liten svømmetur. mens jeg satt å så på de nå så la jeg merke til at de kan noen ganger bare stå der sånn halveis inni hula og "riste" i et par sekunder. er dette det jeg har lest om de gjør når de leker/parrer seg? ser for meg ut som de har et illebefinnende :O *knis*"
Du store tid....
Dersom utenforstående forviller seg inn her vil de nok tenke det samme.Hmm. Jeg trykket på linken til akvaforum.no.. Den ene tråden på forsiden der har tittelen :
"Agurk i akvarium".
Spesielt
Minner meg om denne siden
http://dontevenreply.com/
Elsker basseng-leiligheten
Takk for tipset! Det ble en god time med ROFL'ing her
Tøft, jeg stemmer ja til å putte alle klokkene dine i akvarium. Trenden kommer tilbake!Jeg har på ekte blitt hektet på akvarium (igjen) så om noen vil bytte med meg så bytter jeg gjerne (nesten) alle klokkene mine i akvarium. Bergen