Har fått tidenes bytteforslag

OK,
Jeg er offisielt hekta på akvarium!
Fra forumet:

"kjøpte 2 palettciklider her for 3 dager siden. såvidt jeg kan se utfra beskrivelse av kjønnene, så er det 1 hunn og 1 hann. jeg har en halv kokosnøtt som de ser ut til å ville bo alene i. det er alltid 1 av de der inne og forsvarer inngangen, mens de deler på å ta en liten svømmetur. mens jeg satt å så på de nå så la jeg merke til at de kan noen ganger bare stå der sånn halveis inni hula og "riste" i et par sekunder. er dette det jeg har lest om de gjør når de leker/parrer seg? ser for meg ut som de har et illebefinnende :O *knis*"

Du store tid.... :rolleyes:

OK,
Jeg er offisielt hekta på akvarium!
Fra forumet:

"kjøpte 2 palettciklider her for 3 dager siden. såvidt jeg kan se utfra beskrivelse av kjønnene, så er det 1 hunn og 1 hann. jeg har en halv kokosnøtt som de ser ut til å ville bo alene i. det er alltid 1 av de der inne og forsvarer inngangen, mens de deler på å ta en liten svømmetur. mens jeg satt å så på de nå så la jeg merke til at de kan noen ganger bare stå der sånn halveis inni hula og "riste" i et par sekunder. er dette det jeg har lest om de gjør når de leker/parrer seg? ser for meg ut som de har et illebefinnende :O *knis*"

Du store tid.... :rolleyes:

Bør postes i "De andre er verre"

Noen som har et kjedelig sexliv?
Det kan jeg nuh hjelpe Dem med etter at jeg fikk dette knakende gode bytteforslaget på en Perrelet Turbine

"Hei igjen.

Kan jo høre om du er villig til og gjøre et lite bytte?
Før jul så kjøpte jeg opp et konkursbo med masse lekkert undertøy og litt leketøy for voksne!
Dette er forhånsvis lett og selge, men over langen.
Undertøy pr sett (bh/truser) kostet fra kr499 og opp til kr650 og leketøy fra kr199 og opp til kr499.
Tipper det er varer igjen for 25-30tusen og kan legge med 5000 ved siden på dette!
Har du en stor vennesirkel burde det være greit og få solgt dette...
Har solgt masse av dette selv til venner og bekjente, men begrenser seg jo på hvor mye de trenger og...c",)

Tipper det er ca 220 eller fler artikler igjen og med en snittpris på kr 125 blir det 27.500.-
(noen gjenstander går jo for mer enn kr 125 også da).

Noe for deg?

Mvh ******"

• Haha
Reaksjoner: Genta
Hmm. Jeg trykket på linken til akvaforum.no.. Den ene tråden på forsiden der har tittelen :
"Agurk i akvarium".

Spesielt:confused:
Dersom utenforstående forviller seg inn her vil de nok tenke det samme.

"150 000 for en smurf?"

Fikk et ganske bra tilbud når jeg skulle selge en Vespa scooter. Det var en som var veldig interessert i scooteren, og var villig til å bytte den mot 180 000 paintball kuler av meget høy kvalitet. Kulene var oppbevart i kasser som igjen sto på MEDFØLGENDE europaller, som igjen var av meget høy kvalitet. Frakt fra stavanger-traktene måtte jeg stå for selv....personen var tydeligvis under den tro om at alle nordmenn eier et paintballgevær:confused:

Så hvis det er noen av dere TSere som har lyst på 179 500 paintball kuler er det bare å ta kontakt, men europallene må returneres etter frakt......hehehe :D

:p

Veldig bra. hehe.

I den anledning vil jeg gjerne annonsere at jeg har et 70l jewel selksapskvarie som jeg lett bytter i en seiko, orient, certina, klokkeboks, reiseetui you name it.

Rameser gjerne opp mer.

Klatresele - nesten ubruk
Klatresko - betydelig mere brukt
BBJ gi - hvit størrelse large
Defekt oppvaskmaskin.
Slitent barnesete 3 år.

Nei nå orker jeg ikke mer. Du som sliter med å bli kvitt klokka de. Kom og hent noe drit i kjellern min:p

Jeg har på ekte blitt hektet på akvarium (igjen) så om noen vil bytte med meg så bytter jeg gjerne (nesten) alle klokkene mine i akvarium. Bergen
Tøft, jeg stemmer ja til å putte alle klokkene dine i akvarium. Trenden kommer tilbake! :love:
IMG_0378.jpeg