Har noen erfaringer med denne winderen?

Medlem
10. nov. 2011
Sted
Trondheim
Hei, har forsøkt å søke etter dette i arkivet men finner ingen tråder om akkurat dette, så da fyrer jeg i vei en ny tråd.
Er på jakt etter en winder til mine to kjære klokker. Det finner jo windere i alle prisklasser, så jeg lurer på om noen har erfaringer med winderen fra straps.no? :confused: Prisen er jo hyggelig.

Altså:
Watch Winder - Straps.no

Jeg har en sub og en PO. På forhånd takk :rolleyes:

Hei, har forsøkt å søke etter dette i arkivet men finner ingen tråder om akkurat dette, så da fyrer jeg i vei en ny tråd.
Er på jakt etter en winder til mine to kjære klokker. Det finner jo windere i alle prisklasser, så jeg lurer på om noen har erfaringer med winderen fra straps.no? :confused: Prisen er jo hyggelig.

Altså:
Watch Winder - Straps.no

Kan hende det blir trangt og liten plass for to store urkasser ved siden av hverandre her.
Så kan det være greit at urene kan trekkes uavhengig av hverandre ved ønske om forskjellig program/mønster/ retning.

Redigert:

Altså:
Watch Winder - Straps.no

Kjøp da heller en Beco, som er av god kvalitet til en grei pris. Selges også på webshoppen her.

Altså:
Watch Winder - Straps.no

Jeg har bestilt en slik fra Straps.no.
Den er i skrivende stund underveis med posten, så har den vel på mandag.
Skal dele mitt førsteinntrykk til uken. :)

Jeg har en liknende en som ble kjøpt på eBay for et par år siden. Denne har plass til 4 klokker i winder, i tillegg til 6 klokker, lenker eller reimer under winderen. kostet omtrent det samme som den fra straps, så det kan være litt å spare på å tråle bukten.