Har prisene skutt i været?

Swiss

UTESTENGT
Medlem
1. mars 2012
Hei, sjekker daglig finn etter en omega seamaster Quartz, og i dag dukket det opp en midsize, som selger forlangte 10.000 kr for. Sendte han en mail om at prisen var for stiv, og spurte samtidig om han var villig til å senke prisen. Fikk mail tilbake om at han mottatt et bud på 9.000. Må jeg virkelig betale over 9000 kr for en quartz?

Mvh Swiss

Er det noen spesiell grunn til at du må ha kvarts da? Hvis prisene har skutt i været ville jeg heller klinket til å kjøpt "the real deal"

Er det noen spesiell grunn til at du må ha kvarts da? Hvis prisene har skutt i været ville jeg heller klinket til å kjøpt "the real deal"

Ja, er i forsvaret så trenger en klokke som tåler en trøkk.

Smaken er som baken, men jeg ville vel gått for en seiko som tåler en trøkk og heller spart til en fin mekanisk omega senere. :)

Da kjøper du en G-Shock, og så har du en finere klokke til fritiden :)

Fikk for øvrig en g-shock av forsvaret, men vil ha noe litt høyere opp på stigen. Derfor tenkte jeg å kjøpe en omega Quartz fordi omega som merket har gjort et stort inntrykk på meg. Får vel bere vente å se hva som dukker opp.

Godt å høre.

Fant en Omega på wus til 800$, hvilke kostnader kommer i tillegg med tanke på å få den lovlig til Norge?

totalt blir det (800$+frakt)*(moms)+fortollingsgebyrer. Det siste gebyret er typisk på ca. 200 kr.