Har Seiko noen mekaniske ur med komplikasjoner?

Men

Medlem
15. sep. 2010
Nyskjerrig på dette. Har ikke sett andre mekaniske Seiko enn tre visere og dato. Da jeg liker merket, er jeg litt nyskjerrig :)

Takker for tips.

Har sjekket bette tipsene, og siste var kanskje i min prisrange.

Men etter å ha sjekket seiko sine ur, må jeg si jeg har falt litt for orange monster. Og den er råbillig 200 dollar bare, ink frakt.

Men etter å ha sjekket seiko sine ur, må jeg si jeg har falt litt for orange monster. Og den er råbillig 200 dollar bare, ink frakt.

Enig med deg. Denne står høyere på ønskelisten min enn mange andre adskillig mer "eksklusive" klokker!

Har en orange monster og er veldig fornøyd, kjøpte fra creation watches, med lenke, men har den på orange nato nå.

Har en annen Seiko Automatic som jeg kjøpte for 6 år siden, brukt veldig mye, seiko er kvalitet ja.

Blir vel rundt 1500 med mva på en monster.

Om du tar deg en tur til watchuseek og deres affordable / asian forum finner du til og med ur med tourbillon til et par tusen kroner. Alt er mulig. :)

Har holdt på å ryke på nevnte tourbillon et par ganger selv..

Nå har jeg bestilt en foreløpig hemmlig seiko, men det ble uten komplikajsoner i verket. Men denne var tøff synes jeg selv. Såda er det bare å vente på DHL, noen som vet om de leverer på døren, eller postkontoret? Hva med MVA ol..? Første gang jeg bestiller klokker fra utlandet. Har dog handlet mye musikk, og det blir som regel ikke mva.

Om du tar deg en tur til watchuseek og deres affordable / asian forum finner du til og med ur med tourbillon til et par tusen kroner. Alt er mulig. :)

Har holdt på å ryke på nevnte tourbillon et par ganger selv..

Er det den Citizen du mener da?

Har ett par billigur med tourbillon, men det er fra ett heller juggelaktig ebay selgere med adresse hong kong.:eek:

Perpetual er noen kroner dyrere, men fortsatt latterlig billig. De er p.t. utsolgt, men jeg fikk en mail fra sjefen sjøl om at man kan forhåndsbestille for levering om noen uker.

Har en Perpetual GMT som holder tiden svært bra. Den har i alle fall overgått alle mine forventninger til et ur i denne prisklassen.

Perpetuals hjemmeside her

Ah, ok Perpetual ja, vært innom før for en tid tilbake siden. Noe med kina gjør meg skeptisk. Men disse er mere varige ur?

Ah, ok Perpetual ja, vært innom før for en tid tilbake siden. Noe med kina gjør meg skeptisk. Men disse er mere varige ur?

Alt er relativt, men Perpetual må ikke sammenlignes med kinaklokkene som selges på finn.no for 300-700 kroner.

Her er en skikkelig drittklokke fra Kina. Den kostet meg $20 inkl frakt.

006-5.jpg

Bedre med en Perpetual.

019-1.jpg

Er det den Citizen du mener da?

Har ett par billigur med tourbillon, men det er fra ett heller juggelaktig ebay selgere med adresse hong kong.:eek:

Den jeg tenker på er en unbranded sak som blir produsert for en kar på WUS, og solgt til medlemmene der. Prisen er vel 3-4 000 om jeg ikke husker feil. Noe jeg sikkert gjør. :p

Link

3371287220_ff5ec1121f.jpg

De tourbillonene som ligger på ebay til noen hundrelapper er sjeldent tourbillon. Stort sett har de bare fri sikt til balansehjulet.

Fikk min seiko black monster nå, for 10 min siden. Den var skuffende lite monsteraktig :) Men grei nok, trodde den ville være diiiger. Kanskje hydroconquesten min er relativt stor, slik att jeg er herdet.