Harrytur

Medlem
23. april 2011
Sted
Lillehammer
Var på svenske handel idag. Kom hjem med 6 Carlsberg, 2 rødvin og nytt ur:D

En personlig grail har blitt oppfylt...

Legger ut en liten gåte først(mens dritt kameraet lader), så får vi se om noen tar hva det kan være.

Hvis du ikke får strøm på kameraet snart så tar jeg frem mitt, kaster meg i bilen og kjører Dokka-Torpa-Vingrom etc. Kan være der på 80 minutter...

Syns Thorstvedt >> Aylar i denne saken :)

Omega, fantorangen, iskallt, kokhett - det må være en Speedmaster men det er gjettet helt uavhengig av hints :)

Dette må være en slags feil... Det er ROLEX som har double red...

Omega seamaster med hvit skive og rød bezel... En slik olympic sak...

Jeg tenkte aqua terra m/hvit skive først. Men jeg holder egentlig med noname og Greg sine forslag :)

Seamaster Aqua terra? :p

Alfa = Omega
Fantorangen bodde i havet = Seamaster
Is = vann = aqua
Jord = terra

Redigert:
Ho ho? 2.5h efter første post bør vel batteri være ladet :)

Beklager forsinkelsen...

Big badass boks, den lille grønne blir femi i forhold:D

Selvfølgelig måtte det bli en Omega.

Eneste som er brukt i denne boksen er urkassen. Skinnremmen som sitter på er uoriginal og godt brukt, men alt annet er mint. Noen får hairlines i plexien, samt noen bittesmå på kassen. Veldig fornøyd med tilstanden på alt:D

Her har du "fantorangen", så nå er jeg klar for temperaturer mellom -148 og +260

Helhetsinntryket er fantastisk og har virkelig troa på at dette blir en evig keeper.

Takk for titten.

Gratulerer med en nydelig Omega eskimo edition! Uten tvil en av de lekreste speedyene som er dette. :D

Grattis! Og gleder meg til å se en rød hockey puck frekventere dagens fremover:D for du må jo gå all inn når du først har kjørt Alaskan:0)

Gratulerer, og bra rebus ;) Jeg klarte den utrolig nok ikke, selv om jeg har hatt samme klokke selv. Da er det så vidt jeg vet tre Alaskaer på sonen. Ikke verst! Tviler på at det er så mange flere enn det her på berget, kanskje en eller to? Merker at jeg savner min... Det er prisen for rastløshet og kjøpelyst :p

Du må forresten prøve den på grå Maratac-nato, det er en råfrekk kombo! Den har en gråtone som passer utrolig godt til denne klokken.