HASTE spm. ang Rolex Yachtmaster

Yachtmaster i helgull til under 80 lapper går visst an å komme over. Jonny Larsen solgte for en tid tilbake en Yachtmaster i helgull for 64 eller 68 tusen. Lenka på den var temmelig sliten da det var gnaget på leddhjørnene. Men alt går jo an å fikse på eller evt skifte ut de ledd som var verst slitasje på. Mener å huske at den hadde en blå skive. Var det noen her inne som kjøpte den?????
Jeg var på nippet til å handle denne selv og jeg mener den så ganske grei ut foruten deler av lenken.:D

... Lenka på den var temmelig sliten da det var gnaget på leddhjørnene. Men alt går jo an å fikse på eller evt skifte ut de ledd som var verst slitasje på. Mener å huske at den hadde en blå skive...

Er du klar over hva en slik lenke koster? Enkeltledd er ikke billig det heller...

Er du klar over hva en slik lenke koster? Enkeltledd er ikke billig det heller...

Joda, jeg kjenner til prisene på lenkene, men alt kan jo repareres, man må bare finne de rette folkene som kan gjøre det.
Det blir nok ikke billig, det var igrunn derfor jeg ikke kjøpte den for å si det sånn.:D

Jeg så for meg at prisen på denne fort vekk kunne overstige det man normalt pleier å betale for et strøkent eksemplar. :D:D:D Så jeg angrer ikke for at jeg styrte unna den.

Joda, jeg kjenner til prisene på lenkene, men alt kan jo repareres, man må bare finne de rette folkene som kan gjøre det.
Det blir nok ikke billig, det var igrunn derfor jeg ikke kjøpte den for å si det sånn.:D

Jeg så for meg at prisen på denne fort vekk kunne overstige det man normalt pleier å betale for et strøkent eksemplar. :D:D:D Så jeg angrer ikke for at jeg styrte unna den.

Ja. Jeg fikk sjokk da jeg sjekket hva prisen for en ny lenke til 116619 kostet. Antar at lenken til en YM ikke ville ha vært så veldig mye billigere.

Ja. Jeg fikk sjokk da jeg sjekket hva prisen for en ny lenke til 116619 kostet. Antar at lenken til en YM ikke ville ha vært så veldig mye billigere.

Kan du opplyse her hva hvittgulls lenken kostet?
JCE