Trigger warning: Dette er en sytepost med lite substans.
I november var jeg innom en forhandler i Oslo for å høre om det var mulig å bestille inn en modell som var utgått. De svarte at det kunne hende produsenten fortsatt hadde noen på lager, og skulle sjekke. Har jeg hørt noe? Nei. Rett over nyttår tok jeg kontakt med en annen forhandler av samme merke, som holder til i en annen by, og etterspurte samme modell. Det er over to uker siden. Har jeg hørt noe? Nei. Nå nettopp skulle jeg bestille en rem fra Nomos, men ville spørre først hvem de sender forsendelser med. Det er nemlig noe herk å bestille hjem om de bruker UPS, som kun kommer på dagtid, nekter å legge igjen pakker på dørmatten uten signatur, og ikke har noe hentested i nærheten - da velger jeg heller å bestille til jobbadressen. Dette bør de jo kunne svare på kjapt på chaten, tenker jeg. Men:
Jada, det er bare å purre og ingen har dødd, men det er tydeligvis ingen som vil selge meg klokke eller klokketilbehør om dagen, og det føles jo ikke bra!
I november var jeg innom en forhandler i Oslo for å høre om det var mulig å bestille inn en modell som var utgått. De svarte at det kunne hende produsenten fortsatt hadde noen på lager, og skulle sjekke. Har jeg hørt noe? Nei. Rett over nyttår tok jeg kontakt med en annen forhandler av samme merke, som holder til i en annen by, og etterspurte samme modell. Det er over to uker siden. Har jeg hørt noe? Nei. Nå nettopp skulle jeg bestille en rem fra Nomos, men ville spørre først hvem de sender forsendelser med. Det er nemlig noe herk å bestille hjem om de bruker UPS, som kun kommer på dagtid, nekter å legge igjen pakker på dørmatten uten signatur, og ikke har noe hentested i nærheten - da velger jeg heller å bestille til jobbadressen. Dette bør de jo kunne svare på kjapt på chaten, tenker jeg. Men:
Jada, det er bare å purre og ingen har dødd, men det er tydeligvis ingen som vil selge meg klokke eller klokketilbehør om dagen, og det føles jo ikke bra!