Takk for gode innspill fra alle mann. Det viser seg vel, ikke overraskende, at smaken er som baken!
Tror kanskje dette betyr at jeg må kjøpe en for rett og slett å kjenne på det selv..
tror forøvrig også at man fort kan være tjent med å være litt relaxed i stilen (les ikke dress) med en gull rolex for ikke å gå helt i «douchebag» båsen
Nu vel... Stiller du i tracksuit, gjerne Adidas, og gullklokke lukter det fort dealer av hele pakka. Full dress til enhver tid? Gjør du det riktig, så hylles du. Feiler du, så blir du en klysete klovn. Kle deg sømmelig og naturlig, oppfør deg ordentlig mot folk du møter og bær ditt ur med stolthet. Husk: Selv en slask får respekt ved god opptreden.
Tror det finnes en mellomting mellom tracksuit og full dress.
Ellers skriver du ekstremt «belærende» rundt selvfølgeligheter...
Leit å høre at du tar dette som ekstremt «belærende» all den tid du søker lærdom og innspill gjennom ditt spørsmål. Tar det ad notam. Nyt ditt gullur.
kanskje jeg bare er hårsår...
Har inget gullur, spør før jeg trykker på avtrekkeren, så du har rett hva gjelder søken av lærdom, du traff nok bare meg feil med formuleringen, men igjen, refererer til første setning