Helson shark diver- Hva synes der?

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Helson shark diver- Hva synes dere?

Det var egentlig en post fra Murias (takk!) som gjorde meg oppmerksom på denne klokken. Har allerede vært i kontakt med selskapet som lager/selger klokkene og satt meg opp på venteliste for neste ladning - da de er helt utsolgt. Selv falt jeg for den brunfargede. Og så den lenka... Spurte om pris, og den skulle ikke forandres visstnok (499$). Urverket er Miyota, så dette er sikkert ikke et kronometer, men men, størrelse og design synes jeg er fortreffelig...

www.helson-watch.com

Kassen er veldig kul, kraftig og maskulin. Likte skiven også. Lenken klarer jeg ikke helt å få fot for, hadde nok heller likt en Oyster-variant. ETA hadde jo også gitt en bedre feeling, men Miyota går vel greit de også. Prisen er jo meget spiselig, gleder meg til å høre mer når du får klokka :D

Kraftfulle og robuste saker!

Bilder er obligatorisk når du får denne.

Likte designet godt! Spent på hvordan kvaliteten er. Du får legge ut et lite review når du får den ;)

Skulle vært litt mindre etter min smak dog !

Det var egentlig en post fra Murias (takk!) som gjorde meg oppmerksom på denne klokken. Har allerede vært i kontakt med selskapet som lager/selger klokkene og satt meg opp på venteliste for neste ladning - da de er helt utsolgt. Selv falt jeg for den brunfargede. Og så den lenka... Spurte om pris, og den skulle ikke forandres visstnok (499$). Urverket er Miyota, så dette er sikkert ikke et kronometer, men men, størrelse og design synes jeg er fortreffelig...

www.helson-watch.com

Har du noen formening om når de var leveringsdyktige?

Levering...

Skal poste bilder når jeg får den..... Ellers står det levering mars/april på hjemmesiden, det er alt jeg vet foreløpig..........

Råtøff!

En skikkelig tøff klokke til en bra pris. Jeg falt også for den brune..

Blir gøy å se bilder;)

Hm... Kanskje fint for noen som heier på Moss eller Lillestrøm SK? :) :p

Fine klokker uansett. Hadde vært gøy å kjenne litt på kvalitetsfølelsen.

Moss eller Lillestrøm?

Hm... Kanskje fint for noen som heier på Moss eller Lillestrøm SK? :) :p

Hvem er de?

runde11-jubel-v-menigheden_4457_395145.jpg

Jeg fikk min først!!!

Dette monsteret ankom denne uken,plukket opp meget pent brukt,salgs dato 091109!
Liker fargene,men det er utvilsomt ei kraftig bygd klokke,stor og tung.

Tidligere eier må ha hatt litt vanskeligheter med å bære denne,mesh-lenka ser ut som den er tilpasset et kosteskaft:D:D:D!
P1010426.JPG

P1010429.JPG

P1010423.JPG

God helg!

Gratulerer

Jeg venter fortsatt på min. Var innom siden til Helson senest i går og det er ingen forandringer der. Står fortsatt mars/april på neste leveranse. Men denne har jeg allerede bestemt meg for å kjøpe, pengene er satt av. Hvor fant du den? Ebay? Uansett, Gratulerer. Ser bra ut

Dette monsteret ankom denne uken,plukket opp meget pent brukt,salgs dato 091109!
Liker fargene,men det er utvilsomt ei kraftig bygd klokke,stor og tung.

Ser veldig bra ut. Også akkurat i tide til seriestarten da. Får håpe åpningen mot Sandefjord blir stor, og ikke tung. ;)

Hehehe,kjøpte den av en fyr på WUS.Nytt medlem,ingen referanser,så alle satt på gjerdet,og ingen turte å kjøpe fra fyren,400$!
Da det hadde gått tre uker var jeg sikker på at jeg var blitt scamma,men tre dager senere lå den i postkassa,kjempegøy:D!

Ang. Start-Sandefjord,så håper jeg på en reprise av treningskampen vi spilte mot dem i vinter:cool:.

Jeg synes den ser skikkelig fet ut!
Har vært i kontakt med produsenten for å bestille et par stykker.
Men de er pussig lite medelsomme når det gjelder levering.