Selger en Helson Sharkdiver Blue Jade for 4500,- + frakt
Skiven er av ekte blå jade, så hver skive er unik. Helson er tomme for disse, så de er ikke lett å få tak i.
Klokken kjøpte jeg fra helson i januar 2019. Den er pent brukt uten noen graverende merker.
Patinaen er helt naturlig.
Kommer på ubrukt original gummireim fra Cuda. Lær reim følger ikke med, men kan følge med mot tillegg i prisen.
Mva er betalt.
Det følger også med en original klokkerull (som klokken ble levert i) og verktøy til reim skifte.
Litt tørre specs fra nettsiden til Helson:
-Case: Brass, Ø 42 mm - height 14.5 mm - lug distance 22 mm - length, lug to lug 51.5 mm,
-Screwed crown w. side protection
-Sapphire crystal: 3 mm thick - inside AR coated.
-Water resistance: 500m/1.640 ft
-Dial, hands and bezel coated with swiss SuperLuminova
-Strap: Comfortable 22 mm rubber strap with 20mm brass buckle
-Movement: 24 Jewel Japanese NH35 Japan automatic.
Er det noe du lurer på, eller har noen gode bytte forslag så send meg en melding
Skiven er av ekte blå jade, så hver skive er unik. Helson er tomme for disse, så de er ikke lett å få tak i.
Klokken kjøpte jeg fra helson i januar 2019. Den er pent brukt uten noen graverende merker.
Patinaen er helt naturlig.
Kommer på ubrukt original gummireim fra Cuda. Lær reim følger ikke med, men kan følge med mot tillegg i prisen.
Mva er betalt.
Det følger også med en original klokkerull (som klokken ble levert i) og verktøy til reim skifte.
Litt tørre specs fra nettsiden til Helson:
-Case: Brass, Ø 42 mm - height 14.5 mm - lug distance 22 mm - length, lug to lug 51.5 mm,
-Screwed crown w. side protection
-Sapphire crystal: 3 mm thick - inside AR coated.
-Water resistance: 500m/1.640 ft
-Dial, hands and bezel coated with swiss SuperLuminova
-Strap: Comfortable 22 mm rubber strap with 20mm brass buckle
-Movement: 24 Jewel Japanese NH35 Japan automatic.
Er det noe du lurer på, eller har noen gode bytte forslag så send meg en melding