Hadde egentlig tenkt å vente til jeg var 40 med å gjøre dette kjøpet, men gikk rett og slett ikke vente gitt ...Pluss at jeg fikk bare drit til jul, så fortjente virkelig en skikkelig gave, synes jeg i allefall (ikke alle i husstanden som mener at dette var helt kosher, men men. Lettere med tilgivelse enn tillatelse er det jo)
Fikk den i går kveld.
Så uten mer tant og fjas ...Bilder:0)
Kjent boks ...
Enda en kjent boks gitt
De fleste har vel spottet hvilken pr nå ...
Her er det flere give aways ...
Jadda! En 16600 F serie Sea Dweller
Ville ha en som hadde alt, og ikke sånn veldig lett å finne gitt.
En liten sammenligning størrelsesmessig med min 2254, mindre men tykkere.
Sea Dwelleren taper ganske så greit mot SMP`en, men er jo sånn ca ti ganger så mye lume på SMP`en også da.
Men kunne fint lese tiden kl 0500 i dag morres når minstemann satte igang med å rope på pappa, så da funker det mer en godt nok for meg. Og er jo fra 2004 også, så lumen har vel blitt noe redusert.
All in all veldig fornøyd med kjøpet, og misstenker at det ikke blir min siste Rolex gitt
Fikk den i går kveld.
Så uten mer tant og fjas ...Bilder:0)
Kjent boks ...
Enda en kjent boks gitt
De fleste har vel spottet hvilken pr nå ...
Her er det flere give aways ...
Jadda! En 16600 F serie Sea Dweller
Ville ha en som hadde alt, og ikke sånn veldig lett å finne gitt.
En liten sammenligning størrelsesmessig med min 2254, mindre men tykkere.
Sea Dwelleren taper ganske så greit mot SMP`en, men er jo sånn ca ti ganger så mye lume på SMP`en også da.
Men kunne fint lese tiden kl 0500 i dag morres når minstemann satte igang med å rope på pappa, så da funker det mer en godt nok for meg. Og er jo fra 2004 også, så lumen har vel blitt noe redusert.
All in all veldig fornøyd med kjøpet, og misstenker at det ikke blir min siste Rolex gitt