En halvsuspekt utseende boblekonvolutt med mange frimerker og kråketær på har de tatt bilde av og gitt meg. Hmmm...
Men hva får man vel for 18USD?! Det er ikke snakk et bruktkjøp.
Selger må nok ha vært en hyggelig (men slem!) gutt og trikset litt med verdien. Takk! Jeg mener... fy! Nei, jeg mener takk. Dette kan ikke kjøpes i Norge, så staten går ikke glipp av noe, rent moralsk sett.
Boble, boble, bobleplast. Bobler litt av spenning også - jeg lurer også på hva jeg har kjøpt for noe merkelig. Impulsskjøp til sommeren, ikke veldig veloverveid. Fant bare klokken litt facinerende. Ok, strengt tatt bobler jeg ikke av spenning, men det er ikke så let å komme opp med billige ordspill heller.
Her er kveldskosen, dette skal smelles - med mindre min like barnslige samboer steler den ekstra bobleplasten. Øl potetgull og bobleplast, med ny klokke på armen. Kan en kveld bli stort bedre enn det?
Regneer ikke med at klokkemerket ble noen stor overraskelse med tanke på avsenderlandet, selv om det finnes et par alternativer.
TADA:
Nei, MER bobleplast?
Av med den!
Er'n ikke fin da dere?
Litt plast på glasset også. Av med det.
Falt for blåfargen og den enkle skiven, det var en del modeller å velge mellom.
Obligatoriske WS:
Ser ikke stor ut selv på mine beskjedne håndledd.
Her er forresten arikkelen som gjorde at jeg bestemte meg for et kjøp.
Det som er litt synd, er at eg egentlig trodde jeghadde kjøpt en amphibian med den såkalte Ministry-kassen. En cushion case, noe jeg har sansen for. Men jeg må ha rotet med alle fanene med amphibians jeg hade oppe ør jeg trykket på kjøp! Sett slikt. Den er litt mindre enn jeg liker. Den har også en crappy lenke, og 22mm natoen jeg hadde kjøpt inn passer neppe inn i det 18mm store mellomrommet mellom lugsene. Får kjøpe inn en 18mm Nato da. Hadde egentlig tenkt å kjøpe en mesh denne og skx007en kunne dele, pluss en custom bezel-ring som tar skx007-inserts, men tviler på at jeg gidder å koste på denne klokken såpass.
Men, men, for under 500kr (inkludert frakt) for en automatisk 200m (og vel så det) dykkerklokke med manuelt opptrekk og relativt hårete nøyaktighet, er det vel ikke så ille likevel? Skx007en er på rep. et par åneder fremover, så denne skal få kjørt seg!