Her er klokka du mangler i samlingen din!

"Siden det er en Donald Trump klokke,så sier det seg selv at
denne god biten er av kvalitet"

Jeg visste ikke engang at Donald Trump lager klokker...

Virkelig stygg ja..

Hva med denne da?

"Jeg selger klokken min, fordi jeg har funnet ut at det ikke er klokken jeg vil ha."

Han fant ut at han bare ville ha esken så han selger klokken???

Tror også han kommer til å lide et solid tap om han kjøpte klokken ny.

Jeg liker godt hva Nixon legger vekt på;

"Selskapet har håndplukket de beste utverne innen surfing, snowboard og skating i forbindelse med lanseringen av selskapet og produktene."

En ting som "plager" meg for tiden, er alle disse diamantbesatte bling bling makkverkene på finn.no for tiden. for så vidt fint at noen (?) ønsker å gå med slike, slik at vi normale ;) kan vise våre tidløse klassikere og vår gode smak.
Har diamanter egentlig noe på en herreklokke å gjøre, hvis du ikke har fornavn som begynner på Jahn og slutter på Thomas? Eg berre spyr.

eks: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27499671

rant over, beklager ;)

Har diamanter egentlig noe på en herreklokke å gjøre, hvis du ikke har fornavn som begynner på Jahn og slutter på Thomas? Eg berre spyr.

Diamanter blir fort tacky på klokker, men det er faktisk urettferdig å dra Jan Thomas inn i det. Jeg er ikke spesielt begeistret for mannen eller interessert i hans gjøren og laden, men han er tydeligvis opptatt av og har god smak i klokker. Han er ofte å se med en LV, f.eks.

Uff, den Trump-klokka var ikke særlig vakker. Og for en blingete eske.

Når det gjelder Nixon skal de hvertfall ha for en ting: Jeg kjenner mange folk som aldri brukte klokke i det hele tatt før de fant Nixon. Det er vel for noen litt som Harry Potter bøkene for barn. Fint om de får leseinteresse, for å si det sånn!

Diamanter blir fort tacky på klokker, men det er faktisk urettferdig å dra Jan Thomas inn i det. Jeg er ikke spesielt begeistret for mannen eller interesserte i hans gjøren og laden, men er tydeligvis opptatt av og har god smak i klokker. Han er ofte å se med en LV, f.eks.

Det er bra Jan Thomas har en våpendrager her på forumet ;)
Jeg har lest her på forumet (merk: ikke selv sett på tv - viktig!! ;) ) at JT har noen fete klokker, så jeg ser poenget ditt. :)

Kanskje disse diamantklokkene ville vært noe for Liberace?