Here we go....

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Omsider. Glemte mobilen på jobben, men nå er det klart for litt unboxing.

Mange her har vel fått med seg hva jeg leter etter, så får vi se hva som skjer.

Grønn boks:
9e05283f.jpg

Men ikke til forveksling lik rolex
8e9172dd.jpg

Dette er jo passaround klokken, pen den, men ikke hva jeg har kjøpt.
8bc981b8.jpg

TAG Heuer? Klokkemerket jeg jo har konkludert har kulepenner av skranten kvalitet.
315f804e.jpg

Se der ja. Denne liker jeg.
013e4fbb.jpg

Og obligatoriske wristshot.
30132d43.jpg

Inntrykket så langt er veldig bra. Mye penere enn jeg husker den. Digger både form, skive og ikke mist remmen som både er skitpen og passer klokken utrolig bra. Er rimelig ubrukelig som krono mellom klokken halv åtte og ni,men det lever jeg veldig greit med. Ser ikke bort fra at dette blir en keeper, men søken etter en 14060 fortsetter.

Takk for oppmerksomheten.

Gratulerer med fin TH, Espen!

Jeg har sagt det tidligere og gjentar det igjen, av firkantede klokker i "oppnåelige" prisklasser er Monacoen en av de jeg liker best.

gratulerer med en klassiker! Skulle likt å sett et bedre bilde av reima siden du skryter sånn av den, og jeg er for lat til å google den hah.

Takker folkens.

Nå skal ikke jeg stå inne for kvaliteten på remmen. Prøvde en Monaco i Barcelona for et halvt år siden og den hadde rimelig sliten rem, men jeg synes den ser bra ut.

Her er i hvertfall noen flere bilder.

09bd13ef.jpg

Jeg liker mønsteret på remmen og hvordan "feltene" blir mindre og er helt usymetrisk, men allikavel passer.

Blåfargen på sømmen oppfattes ikke som på bildene, den er mye likere remmen. Selve remen har en mørk blåfarge. Nesten mot sort, men så den allikavel matcher skiven på klokken.

033e0ba5.jpg

Nederst på bildet over ser du bedre hvordan fargen på søm oppfattes.

d7c5f42e.jpg

Her ser du mønsteret nederst mot spennen.

Dødsbra! Gleder meg til å tafse på denne! Et av TH (Heuers) beste øyeblikk!

Gratulerer så mye.

Nydelig! En slik en skal jeg ha en gang! :) Må få tafset på denne neste gang det blir GTG!

Jeg digger TH SMQ!;)
Så mye at jeg tror denne eller 14060 er neste klokke på blokka! Gratulerer så mye!