Samme som de andre: 39mm bredde og 42mm høyde.Er grafen modellen kun i 42mm? Det er ikke lett å få en oversikt siden ingen er på nettsiden.
Samme som de andre: 39mm bredde og 42mm høyde.Er grafen modellen kun i 42mm? Det er ikke lett å få en oversikt siden ingen er på nettsiden.
Alle er like store, kassen er 39 mm på tvers, uten krone. 42 mm er visst over hornene.Er grafen modellen kun i 42mm? Det er ikke lett å få en oversikt siden ingen er på nettsiden.
Alle H08-modellene har samme dimensjoner. Grafén veier nok marginalt mindre enn modellene i titan, men alle er lette på håndleddet.Er grafen modellen kun i 42mm? Det er ikke lett å få en oversikt siden ingen er på nettsiden.
Venter på beskjed fra Oslo-butikken om når de får den inn, men bare for å se. Hvis prisen blir den samme i forhold til H08 som i Taiwan, så ender den opp på ca. 340k.En utrolig utrolig flott klokke..
Mitt holder tiden svært godt de månedene jeg har eid det - tipper mindre enn 5s avvik pr dag, og det ser ut til å jevne seg ut over tid. Min daglige bruk er av og på, men jeg har ikke hatt behov for å stille det utover de gangene dato må settes. Det tåler også overraskende godt å ligge et døgn på gangreserven uten at det plutselig haster eller sakker.Vis vedlegg 321592
Til dere som har dette visuelt utrolig flotte bruksuret her; Er det noen som har noen tanker om nøyaktighet over tid ved bruk?
Stilte den ikke i løpet av 19 dager på ferie i sommer, ca 50 sek for snar da.Vis vedlegg 321592
Til dere som har dette visuelt utrolig flotte bruksuret her; Er det noen som har noen tanker om nøyaktighet over tid ved bruk?
Likte ikke alle fargene like godt, og kassene i glassfiber/aluminium/skifer må vel sees live.Tja.. Jeg synes nå det blir litt vel mye av det gode her.