Jeg ønsker å sjekke ut muligheten for å bytte min kjære Heuer Camaro i en annen vintageskatt.
Ur
Heuer Camaro
Ref: 7220 ST
Størrelse: 37 mm x 43 mm (lug til lug)
Høyde: 12,4 mm
Urverk: Valjoux 72
Skive: Hvit/sølv, 3 register chrono
Årsmodell: 1970
Serienr: 117***
Lug width: 19 mm
Tilstand
Klokken er i meget godt stand alderen tatt i betraktning. Klokken har ikke vært polert, og den har enda en viss 'sunburst-effekt' i stålet. Serie- og ref nummer kan leses av som om klokken var ny. Noen småriper er det, men med unntak av en ding i kanten av kassen kl 10, samt en ujevnhet i kanten kl 6, ser kassen veldig bra ut.
Original skive, ikke relumet. Klokken har forøvrig nettopp vært inne til justering hos Sutterud da subdial kl 6 ikke resatte ordentlig ved bruk av chronograf.
Klokken leveres med en generisk racingrem i god kvalitet, samt tre stk NATO-remmer.
Bytte
Jeg ønsker å bytte denne i en litt større vintageklokke, 40/42 mm. Eksempelvis Omega/Breitling/Heuer, men andre forslag mottas gjerne.
Bytteverdi
Per tid ligger det to stk 7220 ST på Chrono24, prissatt til hhv 36' og 37'.
Verdi kan diskuteres avhengig av bytteobjekt.
Oppgjør
Primært ønsker jeg å handle F2F i Oslo/Lillestrøm-området.
Referanser
Har flere GG referanser og jeg ønsker å fortsette med det.
Link
Hodinkee CEO Kevin Rose' favorite pick under $5k --> https://www.hodinkee.com/articles/the-hodinkee-team-picks-our-favorite-watches-under-5000
Bilder
(Bilde 1 og 4 er dagsferske, bilde 2 og 3 med creep på subdials er arkivbilder. Flere bilder kan selvfølgelig sendes hvis det er av interesse).
Takk for titten!
Ur
Heuer Camaro
Ref: 7220 ST
Størrelse: 37 mm x 43 mm (lug til lug)
Høyde: 12,4 mm
Urverk: Valjoux 72
Skive: Hvit/sølv, 3 register chrono
Årsmodell: 1970
Serienr: 117***
Lug width: 19 mm
Tilstand
Klokken er i meget godt stand alderen tatt i betraktning. Klokken har ikke vært polert, og den har enda en viss 'sunburst-effekt' i stålet. Serie- og ref nummer kan leses av som om klokken var ny. Noen småriper er det, men med unntak av en ding i kanten av kassen kl 10, samt en ujevnhet i kanten kl 6, ser kassen veldig bra ut.
Original skive, ikke relumet. Klokken har forøvrig nettopp vært inne til justering hos Sutterud da subdial kl 6 ikke resatte ordentlig ved bruk av chronograf.
Klokken leveres med en generisk racingrem i god kvalitet, samt tre stk NATO-remmer.
Bytte
Jeg ønsker å bytte denne i en litt større vintageklokke, 40/42 mm. Eksempelvis Omega/Breitling/Heuer, men andre forslag mottas gjerne.
Bytteverdi
Per tid ligger det to stk 7220 ST på Chrono24, prissatt til hhv 36' og 37'.
Verdi kan diskuteres avhengig av bytteobjekt.
Oppgjør
Primært ønsker jeg å handle F2F i Oslo/Lillestrøm-området.
Referanser
Har flere GG referanser og jeg ønsker å fortsette med det.
Link
Hodinkee CEO Kevin Rose' favorite pick under $5k --> https://www.hodinkee.com/articles/the-hodinkee-team-picks-our-favorite-watches-under-5000
Bilder
(Bilde 1 og 4 er dagsferske, bilde 2 og 3 med creep på subdials er arkivbilder. Flere bilder kan selvfølgelig sendes hvis det er av interesse).
Takk for titten!
Redigert: