Heve / senk pult på 120cm ?

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Er ikke tilfeldigvis noen her som vet om en eller annen forhandler som sitter på smale heve/senke skrivebord?
Har kun plass til 120cm bredde her ... Alternativt må jeg gjøre om litt men da går i utgangspunktet bordet utenfor veggen og det er jo ikke nødvendigvis kjempepopuært.

Er ikke tilfeldigvis noen her som vet om en eller annen forhandler som sitter på smale heve/senke skrivebord?
Har kun plass til 120cm bredde her ... Alternativt må jeg gjøre om litt men da går i utgangspunktet bordet utenfor veggen og det er jo ikke nødvendigvis kjempepopuært.

@ChristianN
Jeg fant denne når jeg søkte litt her nå. Vet ikke om det hjelper noe...
Kinnarps SerieT elektrisk skrivebord (120x80 cm, Bjørk) | Scandinavian Office Group - NYE OG BRUKTE KONTORMØBLER

EDIT: Ble litt usikker her nå trodde du skulle ha 120cm i lengde jeg, men ser nå at det er bredde, usikker på om du mener dybde eller lengde nå:confused:
Men denne siden har vel det meste du får tak i tror jeg.

Redigert av en moderator:

Vi har heve/senke pulter fra Edsbyn, mener de leverer pultplaten etter mål. Sikkert mulig å få til noe i 120cm bredde.
Norsk forhandlerliste http://www.edsbyn.com/media/files/256.pdf

@ChristianN
Jeg fant denne når jeg søkte litt her nå. Vet ikke om det hjelper noe...
Kinnarps SerieT elektrisk skrivebord (120x80 cm, Bjørk) | Scandinavian Office Group - NYE OG BRUKTE KONTORMØBLER

EDIT: Ble litt usikker her nå trodde du skulle ha 120cm i lengde jeg, men ser nå at det er bredde, usikker på om du mener dybde eller lengde nå:confused:
Men denne siden har vel det meste du får tak i tror jeg.

Hehe. Mener lengde :). Så det kan hende det passer det der. Takk!

Vi har heve/senke pulter fra Edsbyn, mener de leverer pultplaten etter mål. Sikkert mulig å få til noe i 120cm bredde.
Norsk forhandlerliste http://www.edsbyn.com/media/files/256.pdf

Sikkert litt mer kostbart enn forslaget over men ser ut som et bra alternativ. Tusen takk!

Har du sett på alternativet fra Ikea, @ChristianN? GALANT Arbeidsbord sitte/stå - bjørkefiner - IKEA

Når det er sagt så tror jeg ville tatt kontakt med din lokale leverandør av kontormøbler. De har mange alternativer fra alle mulige kataloger, og kvaliteten er stort sett veldig mye bedre pluss at man får i andre fasonger, farger, tresorter, etc. Min erfaring er at man fort får noe rabatt også, og da nærmer prisen seg fort Ikea-pulten.

Har du sett på alternativet fra Ikea, @ChristianN? GALANT Arbeidsbord sitte/stå - bjørkefiner - IKEA

Når det er sagt så tror jeg ville tatt kontakt med din lokale leverandør av kontormøbler. De har mange alternativer fra alle mulige kataloger, og kvaliteten er stort sett veldig mye bedre pluss at man får i andre fasonger, farger, tresorter, etc. Min erfaring er at man fort får noe rabatt også, og da nærmer prisen seg fort Ikea-pulten.

Takk for link!

Jeg hadde forsøkt å finne ikea sin ekvivalent, men klarte det av en eller annen grunn ikke :).

Tror forøvrig du har rett i at det er bedre å gå for en kontormøbelleverandør og se hva de kan fikse. Har et problem til ift mål jeg ikke tok høyde for og det er dybden; jeg har bare 60cm (som i utgangspunktet er ubehagelig lite for en PC pult) og de fleste fornuftige pulter er jo 80+.

Så tror nok jeg må se til en kontorleverandør som evt. kan ta frem stikksagen (Evt ta frem stikksagen selv..).

Det er nok ikke noe problem. Går du til en kontormøbelleverandør så har de folk som kommer på arbeidsplassen og monterer og styrer på. Min erfaring er i hvert fall at de vanligvis borrer hullene til ledninger og slit selv, osv. Gjør mao litt tilpasninger.

Vanligvis så leverer jo disse kun til bedrifter, men med litt godsnakk så får du sikkert en sulten/ny selger til å gjøre et unntak... He he.

Forøvrig har de største, som Edsby osv, mulighet å levere på mål/hvilke som helst dimensjon du måtte ønske. Ordner seg nok :)

Redigert:
Sjekk med Movement på fornebu. De har brukte møbler så det er rimelig, og de tilpasser.

Et medlem som jobber der, men jeg husker ikke nicket

De der pultene er glimrende til å tøye ut bakside og innside av beina på. Dersom det er en litt forseggjort pult er heving/senking nærmest trinnløs. Slenger ene foten oppå og kjører i vei.