Også synes jeg det er litt rart at Hegel/Abrahemsen og Klipsch er svaret på alt.
Hegel er ikke svaret på alt, men at det er en god match til Dynaudio er ikke til å legge under en stol. Og så får en mye for pengene iom at de så ofte er på tilbud (som igjen "ødelegger" annenhåndsverdien på forsterkeren... men men...). Jeg mener ikke at det kun er Hegel som er en god match til Dynaudioene til TS. Finnes mange spennende merker å velge blant. Roksan er et merke jeg hadde tenkt å prøve en gang, da med Candy K2. Det ble ikke til det, men det ser ut som et intressant merke.
Som jeg sa, matching er alt når det kommer til HIFI. Hvis en ikke vil prøve uhørt må en ta en lytterunde til de lokale hifisjappene. Og det kan hende utvalget ikke blir det største. Skjønner godt at mange ikke vil prøve uhørt, selv om jeg ofte kan ta sjangsen på det
Mitt hjemmekontoranlegg består forresten av JohnBlue JB3, Kingrex PSU og Kingrex T20U. Anbefales
Abrahemsen skal jeg ikke uttale meg om, for det er et merke jeg aldri har hatt i hus.