Hillary Tenzing Edition

Skodaen er solgt, men jeg hadde rent glemt at oppgjøret skulle gå til dette. Noen som trenger en Outlander? :)

Fint pakke, men mon tro hvorfor ikke Rolex selv har gjort et slikt prosjekt sammen med Peter Hillary og JT Norgay?

Designet er jo ikke spesielt innovativt og bryter ikke veldig med det originale, sa Rolex kunne helt sikkert kommet på dette selv. Rolex og familiene Hillary/Norgay vil jo for evig ha en forbindelse med hverandre, både fedre og sønner har besteget Everest og jeg har sett bilde av Peter Hillary med en Rolex Explorer 2 på armen da han nådde toppen for andre gang under jubileums ekspedisjon i 2002.

Synes det er snodig at to personer med slik tilknytning til Rolex må ta den uoffisielle veien for å gjennomføre et prosjekt som dette, som kanskje hadde vært en fin markering av 60 års jubileet neste år. Kjipt å betale 28,800 euro og bli nektet service på RSC fordi klokka er uorginal ;) Men det bekymrer helt sikkert ikke folk som har råd til å kjøpe denne pakka...

Når det er sagt, så skulle jeg ikke takket nei om noen kastet en av disse etter meg.