Historisk mini-GTG

Medlem
3. april 2011
Sted
New Jersey, USA
For første gang i verdenshistorien ble det i dag arrangert et mini-GTG i Valdres.

Et hyggelig TS-medlem fra hovedstadsområdet forvillet seg langt oppi dalom og det ble ryddet tid for et møte på en av bygdebyen Fagernes' mest populære etablissementer.

For meg ble dette en stor opplevelse med klokkeklåing og prøving, samt en del nyttig lærdom om utvalgte modeller.
Det er vel heller tvilsomt om TS-kollega Frodo fikk noe særlig utbytte av treffet - utover en kald glassflaske med Coke.

Her følger noen bilder. Kameraet er rimelig bra, men det samme kan neppe sies om fotografen.

Rælet ligger i forgrunnen, mens den observante leser sikkert får øye på noen lekkerbiskener i bakgrunnen.

035-2.jpg

Tid for prøving. Ytterligere kommentarer unødvendig.

030-4.jpg

Her har jeg funnet min "grail":

033-1.jpg

Neimen, hva er nå dette for no'?

034.jpg

Stor takk til Frodo som tok seg tid til dette. For meg ble det en uforglemmelig opplevelse og jeg oppfordrer alle klokkevenner som måtte forville seg ut på bondelandet om å ta kontakt for lignende seanser.

Geirr

Herlige bilder!!!!
MilSuben gir gåsehud! Vi er vel alle enige om at plexi er sexy, ikke sant ;)

Godt tiltak! Skulle dere slenge innom Bergen får dere gi en lyd :)

Det var kjempehyggelig å møte deg, Minuteman!
En meget god avslutning på en lang arbeidsdag.
Alltid hyggelig og inspirerende med en klokkeprat med likesinnede.
Og ikke minst takk for Colaen!
For de som lurer, var det med sukker på glassflaske. Det eneste riktige i en så hyggelig stund.

Vi sees!

Nå tror jeg hele sonen er spent på dommen....

Hvordan føltes det å endelig få en LLD på armen??? Står den fortsatt på ønskelisten?

LLD overgikk til og med mine forventninger!

Da Frodo måtte tre av på naturens vegne fikk jeg som oppgave å vokte klokkevesken hans. Det var på nære nippet at jeg nappet ut LLDen og la på sprang. Frodos ben er omtrent dobbelt så lange som mine og jeg kalkulerte meg raskt frem til at han ville nådd meg igjen etter ca 20 meter - selv om jeg fikk et halvt minutts forsprang, så det ble med tanken.

Kjerringa har satt foten ned inntil bytt bad er på plass, men får jeg tak i en no-date under "ungkarsferien" jeg skal på i september, så gir jeg blanke f i hele badet. Mulig jeg blir kastet ut, men det er en LLD vel verdt. Jeg har et toroms hundehus og en hytte i fjellet som kan gjøre nytten inntil jeg slipper inn igjen.

Alvorlig talt; jeg falt for LLD første gang jeg så den på TS og etter dagens nærkontakt er jeg overbevist om at dette er "den rette" for meg.

Hørtes ut som det fort blir en LLD, koste hva det koste vil ;) Men det synes jeg høres bra ut, når du først har falt så mye for den er det bare å komme seg ned på kne å fri til den ;) Jeg tror den skriker JA, for på din hånd tror jeg den vil få et godt ekteskap:)

Alvorlig talt; jeg falt for LLD første gang jeg så den på TS og etter dagens nærkontakt er jeg overbevist om at dette er "den rette" for meg.

Gøy å høre! Jeg er litt romantisk anlagt, så jeg får alltid en tåre i øyekroken når jeg hører om kjærlighet ved første blikk.

Vanskelig å finne et bedre utgangspunkt for klokkekjøp enn dette...

Hehe, flot tiltak gutter. Meget imponerende å ta med klokkesamlingen (det var kanskje ikke "hele") på jobbtur i Valdres Frodo:D

Hehe, flot tiltak gutter. Meget imponerende å ta med klokkesamlingen (det var kanskje ikke "hele") på jobbtur i Valdres Frodo:D

Det var et fragment, med vekt på to kroner og indre bezel. Med ett unntak.
Det gjelder å helle litt krydder i hverdagen!:D

Gøy å høre! Jeg er litt romantisk anlagt, så jeg får alltid en tåre i øyekroken når jeg hører om kjærlighet ved første blikk.

Vanskelig å finne et bedre utgangspunkt for klokkekjøp enn dette...

+1 :D

Nå har jeg også lyst på en!