Hjeeelp jeg blir gal.(idiotisk musikkspørsmål)

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Herregud kan noen hjelpe meg.

Akkurat sett siste episode sesong tre av sons of anarchy og der var det en låt av Monster Magnet som minner meg så sykt om noe jeg har hørt fra en film eller serie før. Jeg tror ikke det var samme sangen, men at gitaren på introen er hentet fra noe.

Dette er kanskje det mest nerdete jeg har postet ever, men jeg kan bare glemme å sove før jeg finner ut dette.

Link til sangen:

http://www.youtube.com/watch?v=l_dhF0IQrAA&feature=youtube_gdata_player

Hvor har jeg dette fra.

Var faktisk litt imponert selv :D Hadde den på tungespissen en liten stund før jeg fikk spontant åttitalls-flashback

Det gjorde jeg og. Jeg satt og så for meg mye sol og kanskje sand, så jeg satt og lette etter 80 talls western, krigsfilmer og flyfilmer. Dette hadde jeg brukt tid på.

Lenge siden jeg har sett Crocodile Dundee, men jeg må si jeg fikk gode minner da jeg spilte av videoen med soundtracket.
Var vel rundt 12 år da jeg så den på kino. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt den gagen med "that's not a knife, THIS is a knife" fra kompiser. Eller hver gang jeg så en stretched limo med det "boomerang"-ornamentet på bagasjelokket så lurte jeg på om den faktisk ville komme tilbake hvis jeg røsket den løs og heiv den.

Og musikken har holdt seg bra den. Det var en bragd å klare å holde seg unna synther på den tiden im motsetning til f.eks Beverly Hills Cop