Hjelp en student realisere innkjøpet av Panerai :)

Sebjen

UTESTENGT
Medlem
2. jan. 2012
Hei, kjære TS'ere :)

Trenger en del nye sportsartikler, så jeg tenker å benytte kampanjen g-sport og Pepsi har sammen, noe som vil spare meg for en del penger, penger som vil bli satt på Panerai-kontoen :)

Det jeg lurer på er om noen av dere har et par pepsi flasker med koder på, som dere har lyst til å sende?

Kunne kjøpt en haug med Pepsi, men føler det blir litt waste med tanke på at jeg ikke drikker Pepsi. I tillegg er det dårlig for miljøet.

Takk for oppmerksomheten :)

Du har vel noen kompiser som jobber i matbutikk? Husker det var en sånn kampanje når jeg jobbet på Kiwi, ble mye gratis cola da.

Jobber i matbutikk jeg da :)! (er 15år)

pleier å skrive ned en god del koder. pleier å bli sånn 50 stykk på en god dag, så kan sikkert sende deg noen på PM neste gang jeg jobber!

Må bare nevne at jeg har benyttet meg av dette tilbudet selv. kjøpte disse som allerede var halv pris, så 500kr var ingen dum pris å betale. deilig å gå med på jobben!

er egentlig et godt tilbud som man burde benytte seg av. Litt dumt av det er litt vanskelig å få tatt i bruk kupongen sin, men absoulutt verd det! :cool:

Er jo sånn det blir klokker av!:eek: