Klokkeboksen min er full, og jeg har to klokker jeg gjerne vil ha i den som ikke er der nå. Og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha flere enn 8 klokker. Så da må noen ut, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke. Jeg er nemlig glad i alle sammen på forskjellige måter. Noen får riktignok svært lite armtid, men jeg liker de likevel. Derfor legger jeg ut hele boksen og ser om noen er interessert i noen av dem Så får vi se hva som skjer...
Kan sende flere bilder dersom noen fanger interessen.
Edit: Ser at det var en dårlig idé å ikke ta med prisantydninger. Så det kommer nå. Og nå når interessemeldingene har kommet inn skjønner jeg på meg selv hvilke jeg absoulutt ikke kan tenke meg å skille meg fra. Så disse ser jeg meg dessverre nødt til å trekke.
Så litt om hver av dem:
Oris Williams F1 Team Day Date (01 635 7595 4164-07 8 25 01). 40 mm
Har en liten skrape i safirglasset ca kl 9 og en del bruksmerker, men likevel pen.
Ikke boks eller papirer. Prisantydning: 4000,-
Victorinox Dive Master 500. 43 mm
Nesten som ny. Original gummirem og lenke. Gummiremmen nesten ubrukt, noe deskdives på lenke.
Boks og papirer. Prisantydning: 5000,-
Alpina Extreme Diver 1000m. 48 mm
Gummirem litt slitt, følger med ubrukt original nylonrem i tillegg. Daglig brukt i bortimot 2 år.
Boks og papirer. Prisantydning: 8000,-
Louis Erard Reserve de marche. 40 mm
Sjelden klokke. 19 (!) juvelers manuelt opptrekk. Pent (lite) brukt.
Boks, ikke papirer. Prisantydning: 5000,-
Seiko 5 SNX995. 37 mm
Så godt som strøken. Nesten ubrukt.
Ikke boks eller papirer: Prisantydning: 400,-
Heuer Diver 980.026 PVD ‘Black Coral’. 38 mm
Trodde aldri jeg skulle legge ut denne. Og det skal nok svært mye til at jeg selger den. Men her er den... Svært god stand. Perfekt glass, skive og visere. Bezel er nok skiftet: var svart originalt, denne er gull, antagligvis fra en av "søstrene" i serien. Kronen er også gull, men den er nok ikke original.
Ikke boks eller papirer: Prisantydning: 6000,-
Kom med bud!
Kan sende flere bilder dersom noen fanger interessen.
Edit: Ser at det var en dårlig idé å ikke ta med prisantydninger. Så det kommer nå. Og nå når interessemeldingene har kommet inn skjønner jeg på meg selv hvilke jeg absoulutt ikke kan tenke meg å skille meg fra. Så disse ser jeg meg dessverre nødt til å trekke.
Så litt om hver av dem:
Oris Williams F1 Team Day Date (01 635 7595 4164-07 8 25 01). 40 mm
Har en liten skrape i safirglasset ca kl 9 og en del bruksmerker, men likevel pen.
Ikke boks eller papirer. Prisantydning: 4000,-
Victorinox Dive Master 500. 43 mm
Nesten som ny. Original gummirem og lenke. Gummiremmen nesten ubrukt, noe deskdives på lenke.
Boks og papirer. Prisantydning: 5000,-
Alpina Extreme Diver 1000m. 48 mm
Gummirem litt slitt, følger med ubrukt original nylonrem i tillegg. Daglig brukt i bortimot 2 år.
Boks og papirer. Prisantydning: 8000,-
Louis Erard Reserve de marche. 40 mm
Sjelden klokke. 19 (!) juvelers manuelt opptrekk. Pent (lite) brukt.
Boks, ikke papirer. Prisantydning: 5000,-
Seiko 5 SNX995. 37 mm
Så godt som strøken. Nesten ubrukt.
Ikke boks eller papirer: Prisantydning: 400,-
Heuer Diver 980.026 PVD ‘Black Coral’. 38 mm
Trodde aldri jeg skulle legge ut denne. Og det skal nok svært mye til at jeg selger den. Men her er den... Svært god stand. Perfekt glass, skive og visere. Bezel er nok skiftet: var svart originalt, denne er gull, antagligvis fra en av "søstrene" i serien. Kronen er også gull, men den er nok ikke original.
Ikke boks eller papirer: Prisantydning: 6000,-
Kom med bud!
Redigert: